نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 11:17

ورود بیش از ۴۳ میلیون خودرو به استان البرز

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان البرز با بیان اینکه طی پنج ماهه نخست امسال ۴۳ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۲۵۸ خودرو وارد استان شده است، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی شادفر، رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: طبق آمار دریافتی از دستگاه‌های ترددشمار جانمایی شده در محورهای مواصلاتی البرز در پنج ماهه نخست امسال ۴۳ میلیون و ۵۲۳ هزار و  ۲۵۸خودرو  خودرو وارد استان شده است.

وی، از رشد سه درصدی ورود خودرو به استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: همچنین طی این مدت ۴۶ میلیون و ۲۵۸ هزارو ۴۲۶ خودرو از استان خارج شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش داشته است.

شادفر، سرعت متوسطه وسایل نقلیه در این بازه زمانی را ۷۲ کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و گفت: سهم وسایل نقلیه سنگین از آمار تردد پنچ ماهه، ۶ درصد بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان البرز در پایان پرترددترین محور مواصلاتی استان در این بازه زمانی را آزادراه کرج- تهران محدوده شهرک خاتم  با متوسط تردد ساعتی ۶ هزار و ۲۰۸ خودرو اعلام کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1494315

مهمترین اخبار ایران و جهان: