نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 21:57

پایان سریال طرح ترافیک در آستانه‌اشرفیه

به گفته رئیس شورای شهر آستانه‌اشرفیه با نصب جدا کننده‌ها، آماده شدن مقدمات لازم و بر اساس مصوبه شورای ترافیک که بنابر خواسته ساکنین و کسبه خیابان سردار جنگل بود این خیابان از روز پنجشنبه ۱۹ بهمن، به حالت دوطرفه برمی‌گردد.

خبرگزاری فارس؛ رشت، سعید شفیعی‌ثابت: چند وقتی است که شهر آستانه‌اشرفیه درگیر طرح ترافیک است و عدم تعیین تکلیف این مسئله و اظهارات ضد و نقیض مسؤولان منجر به اعتراض مردم و اهالی شهر شد که گزارشی با عنوان «بلاتکلیفی سریالی طرح ترافیک در آستانه‌اشرفیه» توسط خبرگزاری فارس منتشر کرد. (اینجا بخوانید)

با توجه به شدت اعتراض اهالی خیابان امام خمینی(ره) و سردار جنگل، خبرگزاری فارس بار دیگر پیگیر تعیین تکلیف نهایی طرح ترافیک در شهر آستانه‌اشرفیه شد و گزارشی با عنوان «کلاف سردرگم طرح ترافیکی در آستانه‌اشرفیه» در خروجی این خبرگزاری قرار گرفت. (اینجا بخوانید)

نصب نیوجرسی‌های جداکننده در خیابان امام آستانه‌اشرفیه

حال بعد از گذشت تقریبا یکسال از اجرای طرح ترافیک در شهر آستانه‌اشرفیه، وحید قربانی رئیس شورای اسلامی این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه‌اشرفیه می‌گوید با مصوبه شورای ترافیک، مینی نیوجرسی‌های جدا کننده در خیابان امام آستانه‌اشرفیه حدفاصل میدان معین تا میدان حرم نصب شده است.

وی با اشاره به ۲ طرفه شدن خیابان سردار از روز پنجشنبه هفته جاری گفت: نصب جدا کننده‌ها، آماده شدن مقدمات لازم و بر اساس مصوبه شورای ترافیک که بنابر خواسته ساکنین و کسبه خیابان سردار جنگل بود این خیابان از روز پنجشنبه ۱۹ بهمن، به حالت دوطرفه برمی‌گردد.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه این تغییر باهدف رونق دوباره خیابان سردار جنگل، کاهش ترافیک و تسهیل دسترسی به مرکز شهر و حرم مطهر از سمت جاده رودبنه است.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1663315

مهمترین اخبار ایران و جهان: