نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 17:14

اسرائیل هنوز نمی‌داند در 7 اکتبر چه اتفاقی افتاده است

امام جمعه باشت گفت: اسرائیل هنوز نمی‌داند در 7 اکتبر چه اتفاقی افتاده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت حجت الاسلام امید گنجه ای در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: عرض تبریک به مناسبت ایام الله هفته بسیج دارم در ایام گرامیداشت این شجره طیبه هستیم رهبر معظم انقلاب در جمله ای نغز و پرمعنا فرمودند فتح الفتوح امام (ره) پرورش جوانان بسیجی است.

وی ادامه داد: این بیان یعنی بر خلاف آنچه اغلب مردم آنچه مومنین ، متدین و انقلابیون تصور می کنند که سنجه انقلاب پیشرفت های نظامی ،اقتصادی ،صنعتی ،سیاسی  و سایر عرصه های پیشرفت هست ولی حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری وقتی می فرمایند سنجه انقلاب یعنی زنده کردن جان ها بسیج یعنی زنده کردن جان ها سنجه واقعی برای انقلاب آن است که ما می بینیم بعد از گذشت بیشتر از ۴۰ سال از انقلاب جوانان بسیجی مومن و متدین را در صحنه ها حضور دارند.

امام جمعه باشت ادامه داد: این صحنه های عظیم را که اگر شما در عالم نگاه کنید این ها فرع بسیج است ‌مقاومت امروز شاخه های بسیج است اصل ها ثابت و فرع ها فی السماء.

وی گفت: امروز حاصل دسترنج بسیج یعنی حماس را می بینیم که چطور با یک موشک پیش پا افتاده این تانک ۳۰۰ میلیاردی را نابود می کند و از بین می برد.
نماینده حماس در همایشی گفت که از ۶۰۰ تانک اسرائیل ۲۰۰ تا را حماس از صحنه خارج کرده ولی هنوز نمی دانند چه اتفاقی  در ۷ اکتبر افتاده است.

گنجه ای ادامه داد: اگر بخواهیم یک آیه محوری درباره خصلت ها و ویژگی های بسیج از قرآن بیان کنیم باید آیه ۵۴ سوره مائده را تلاوت کنیم.

وی بیان داشت: رئیس جمهور ما وقتی در کنفرانس عربستان نیم ساعت صحبت کرد ببینید ملت های مسلمان چگونه تحسین کردند.

امام جمعه باشت افزود: امروز غزه یک باریکه ۳۶۵ کیلومتر مربعی نیست امروز غزه دانشگاه درس همه عالم است الحق و الانصاف که غزه به عالم درس اعتماد به وعده های الهی می‌دهد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب این نوید را دادند که قطعا حماس و فلسطین پیروز خواهد شد و فرمودند  اسرائیل در روز ۷ اکتبر ضربه فنی شد.

گنجه ای گفت: درس دوم از غزه را  درس وحدت و اتحاد و هم افزایی گروه های مختلف فلسطین چه آن هایی که اسلامی بودند چه آن هایی که حس ناسیونالیستی و ملی گرایی داشتند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583215

مهمترین اخبار ایران و جهان: