نیوز سیتی!
01 آذر 1402 - 09:22

آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری در زنجان برگزار می‌شود

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) آذر ماه سال‌جاری در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، احسان ذبیحیان، رئیس اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی)، اظهار کرد: این آزمون ۱۷ آذرماه سال‌جاری در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود. 

 رئیس اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان افزود: آزمون رشته معماری (طراحی) به‌منظور اخذ پروانه اشتغال به کار به طور هم‌زمان در سراسر کشور در زنجان هم برگزار می‌شود. 
وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان، صدور، تمدید و ارتقای ۱۶ نوع پروانه اشتغال به کار مهندسی، کاردانی و معماران تجربی است،بیان داشت: صدور پروانه‌های اشتغال در زمینه و صلاحیت‌های مختلف انجام می‌شود و پروانه شخص حقیقی و حقوقی در هفت رشته ساختمانی شامل عمران، معماری، مکانیک، برق، ترافیک، شهرسازی و نقشه‌برداری و در صلاحیت‌های نظارت، طراحی، محاسبه و اجرا صادر می‌شود.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1580659

مهمترین اخبار ایران و جهان: