نیوز سیتی!
19 آذر 1402 - 09:48

جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر در ایوانکی

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در ایوانکی خبر داد و گفت: در این طرح ۲ نفر فروشنده اصلی مواد مخدر در ایوانکی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، داود آقازاده، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار اظهار کرد: مأموران انتظامی بخش ایوانکی با هدف افزایش احساس آرامش فردی و عمومی پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات مردمی و سلب تحرک از مجرمان و قانون‌گریزان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را به مدت ۲۴ ساعت و با محوریت جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری فروشندگان مواد مخدر اجرا کردند.

وی افزود: در این طرح که با حداکثر توان و بهره‌مندی هدفمند از امکانات و تجهیزات اجرا شد، ۲ فروشنده اصلی مواد مخدر و یک نفر سارق که دارای سوابق کیفری بودند، دستگیر شدند؛ همچنین در این طرح تعداد ۲۴۰ قرص غیرمجاز قاچاق هفت کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر و ۳ لیتر شربت متادون غیرمجاز کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش بخش ایوانکی از کشف ۶ قبضه سلاح سرد از آنها خبر داد و افزود: ۲۷ دستگاه موتورسیکلت به علت فاقد پلاک بودن و مزاحمت برای نوامیس و 2 دستگاه خودرو به علت ارتکاب تخلف حادثه‌ساز نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار با قدردانی از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرح‌های انتظامی خاطرنشان کرد تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه است.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1599659

مهمترین اخبار ایران و جهان: