نیوز سیتی!
28 آذر 1402 - 18:27

حفظ وحدت، انتظار شهدا از همه مردم است

امام جمعه کاشان گفت: شهدا انتظار دارند وحدتی که باعث انقلاب شده است را حفظ کنیم و ما باید قدردان این شهدای والامقام باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت الاسلام سید سعید حسینی، امام جمعه کاشان در مراسم تشیع پیکیر شهید گمنام ضمن خوش آمدگویی به این شهید به کاشان، اظهار کرد:  شهید امروز،  شرکت سایپاسیتروئن را لایق دانست که در این مکان دفن شود و باید قدردان این شهید والامقام باشیم.

وی با بیان اینکه، شهدا مقام بالایی نزد خدا و اهل بیت دارند، افزود: شهدا عاشق خدا می‌شوند و بعد خدا عاشق او می‌شود و خدا هم مقام شهادت را نصیبشان می‌کند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه، این شهید به مقام عشق خدا رسید و شهادت نصیبش شد، گفت: شهید از ما مسؤولین و کارکنان انتظار دارد و‌ باید همه مسؤولین پیرو راه شهدا باشند.

 وی با بیان اینکه، در روز دوبار طلب شهادت کنید خدای متعال اجر شهید را در کارنامه اعمال ما می‌نویسد، خاطرنشان کرد: کاری که امام خمینی با کمک شهدا انجام داد، انحرافی که شیطان از ۱۴۰۰ سال پیش انجام داده است این شهیدان انحراف را با کمک اهل بیت برگرداندند.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه، مهمترین درخواست شهدا تبعیت از ولایت فقیه است، گفت: آنچه که باعث این انقلاب شده است را حفظ کنیم، شهیدان ایمان و طبعیت از رهبر را انتظار دارند و وحدتی که باعث انقلاب شده است را حفظ کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1609715

مهمترین اخبار ایران و جهان: