نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 10:25

وزارت کار توجه ویژه به سلامت جسمی و روحی کارگران دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: وزارت کار توجه ویژه به سلامت جسمی و روحی کارگران دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرزاد پیشکاری صبح امروز در کارگاه آموزشی توجیهی کانون یاریگران کار و تولید کردستان که با موضوع سلامت روان در سالن اجتماعات اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد، اظهار داشت: کارگران گنجینه‌ها و سرمایه‌های اصلی کشور هستند و وزارت کار نیز توجه ویژه به سلامت جسمی، روحی و روانی آنان دارد.

وی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی به دسته‌ای از نابسامانی‌ها و ناهنجاری‌های رفتاری افراد یک جامعه اطلاق می‌شود، آسیب‌های اجتماعی را ریشه در بی‌نظمی‌ها و رفتاری مخالف عرف و پدیده‌های اجتماعی نامطلوب دانست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان انواع آسیب‌های اجتماعی را در جامعه امروز در اعتیاد، خانواده، زنان، دانش آموزان، جوانان، طلاق و... خواند.

پیشکاری با بیان اینکه جامعه شریف کارگران جزو مولدین اقتصادی و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ستون فقرات عرصه تولید هستند، اظهار داشت: اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در خصوص شناسایی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در میان جامعه کار و تولید اهتمام جدی داشته به نحوی که کارگران در واحدهای تولیدی و صنعتی و دیگر مراکز کار و تولید از سلامت جسمی، روحی و روانی برخوردار باشند تا منجر به بهره‌وری و اثربخشی در انجام کار و تلاش شود.

در این کارگاه آموزشی توجیهی که به همت اداره امور اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان برگزار شد، ‏از سه نفر از بهگرهای نمونه و تلاشگر با اهدای لوح سپاس، قدردانی شد.

انتهای پیام/2330/74

منبع: فارس
شناسه خبر: 1071259

مهمترین اخبار ایران و جهان: