نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 15:34

تقویت بخش کشاورزی در اولویت کار مسئولان باید قرار گیرد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حوزه کار کشاورزی مهم‌ترین حوزه برای تحقق توسعه استان است و سایر بخش‌ها با توسعه کشاورزی می‌تواند رشد چشمگیری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به ظرفیت های فراوان کشاورزی گفت: حوزه کار کشاورزی مهمترین حوزه  جهت تحقق توسعه استان است و سایر بخش ها با توسعه کشاورزی می‌تواند رشد چشمگیری داشته باشند.

محمد کرمی بکارگیری شیوه های نوین و ابتکاری و دانش بنیان را در توسعه بخش کشاورزی ضروری برشمرد و اظهارداشت کار جهادی ، حضور همیشگی در میدان عمل و حل مسائل و مشکلات بهره برداران وظیفه همه ما ست.

وی ایجاد هماهنگی بین دستگاهی در اجرای پروژه ها را مهم ارزیابی کرد و تاکید کردمدیران موفق ،مدیران با اراده وهمیشه در میدان می‌باشند که برای حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند داشت.

استاندار سیستان وبلوچستان تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی و سرمایه های مردم منطقه، بخش کشاورزی استان  در آینده نزدیک یکی از قطب های تولید انواع محصولات خصوصا میوه های گرمسیری خواهد شد.

وی امنیت غذایی را بسیار مهم برشمرد و گفت برای دستیابی به این مهم و ارتقای کشاورزی سیستان وبلوچستان آماده هرگونه پشتیبانی هستیم. 

در این نشست رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گزارشی از شاخص ترین اقدامات این سازمان در راستای دستیابی به خودکفایی در تولید گوشت مرغ ،تولید تخم مرغ،توسعه‌ کشت های گلخانه ای و باغات میوههایگرمسیری، اجرای آب بندان ها و بکارگیری بنگاه‌های اقتصادی بزرگ در توسعه کشاورزی استان ارائه کرد.

در پایان این نشست با حضور استاندار و بمناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری یک نهال مثمر در محل سازمان جهادکشاورزی استان غرس شد.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1084615

مهمترین اخبار ایران و جهان: