نیوز سیتی!
15 تیر 1402 - 17:13

واریز روزانه ۴۰ درصد حاصل از یارانه حمایتی به حساب نانواداران ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: ۴۰ درصد یارانه حمایتی نانوایی ها روزانه به حساب نانواداران واریز می شود.

شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای جلوگیری از افزایش قیمت نان و حمایت از نانوایی ها ۴۰ درصد یارانه حمایتی با هدف جبران بخشی از هزینه های این واحدها به صورت روزانه آنها واریز می شود.

وی افزود: شناسایی تخلفات واحد‌های نانوایی‌ها، رصد و پایش هوشمند فعالیت واحد‌های نانوایی از دیگر مزایای طرح هوشمندسازی آرد و نان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: باتوجه به نوپا بودن طرح نانینو، باید مسائل، مشکلات، معایب و مزایای اجرای طرح فوق در مناطق مختلف احصا و تصمیم جدی برای رفع آنها اندیشیده شود.

وی ادامه داد: استان ایلام در راه اندازی میز خدمت در حوزه آرد و نان پیش قدم بود و با راه اندازی آن در شهرستان ها پیگیر مسایل و مشکلات واحد‌های نانوایی است و چرخه از گندم تا نان همواره در کارگروه های استانی پیگیر و این واحدها بازدید و مشکلات و خواسته های آنها احصا و در صورت لزوم تذکرات لازم داده می شود.

عباسی اظهار کرد: اهم مسائل و مشکلات مربوط به نانوایی ها احصا و دسته بندی شده در قالب دوره آموزشی براب نانوایی‌ها برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در اختیار گذاشتن سهمیه آرد مازاد در اختیار استانها به منظور جلوگیری از کاهش سهمیه به دلیل تخلف نانوا یکی از اقدامات خوب اخیر دولت بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، استان ایلام دارای بیش از ۶۰۰ واحد نانوایی فعال است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1338315

مهمترین اخبار ایران و جهان: