نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 16:21

مروری بر لوایح نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان طرح‌ها و لوایح بررسی شده در نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر در گفت‌وگوی خبری پس از نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: در ابتدای جلسه امروز در خدمت هنرمندان صنایع دستی بودیم که در دغدغه‌های خود را در این حوزه مطرح کردند تا تصمیماتی که در این حوزه در مدیریت شهری گرفته می‌شود با نگاه تخصصی و کارشناسی باشد و منجر به خروجی مثمر ثمر شود.

وی با اعلام اینکه در ادامه جلسه امروز لایحه اهدای کمک و مشارکت در برگزاری اختتامیه جشنواره دو سالانه مصطفی بررسی شد، افزود: این جشنواره در حوزه علم و فناوری جهان اسلام امسال در اصفهان برگزار می‌شود که با عنایت به اهمیت این جایزه و حضور این جشنواره در اصفهان، در مدیریت شهری این انگیزه وجود داشت که بخشی از اقدامات را به صورت مشارکتی انجام دهد و در نهایت با تاکیداتی این لایحه به تصویب رسید.

صالحی با بیان اینکه اساسنامه اصلاحی سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری اصفهان نیز امروز بررسی شد، عنوان کرد با توجه به اینکه سیاست‌گذاری کلانی را در خصوص ادغام سازمان‌های حوزه حمل و نقل نیاز داریم، این اساسنامه با درخواست همکاران به کمیسیون تلفیق بازگشت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بررسی لایحه اخذ تسهیلات ۵ هزار میلیارد ریالی توسط شهرداری گفت: نکات لازم در خصوص موارد مصرف، وثایق مورد نیاز و شرایط بودجه‌ای از نظر مجوز اخذ بررسی شد و شورا با این لایحه موافقت کرد.

وی با بیان اینکه امروز همچنین در نطق‌ها و تذکرات اعضا نکاتی را در خصوص نقاط ضعف و قوت و اقدامات مجموعه مدیریت شهری، استانی و کشوری شنیدیم، خاطرنشان کرد: علاوه بر این دو توافق واگذاری ملک در ازای بخشی از بدهی‌های ساختمانی را در منطقه ۳ و ۹ داشتیم که این دو لایحه نیز به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ی

منبع: فارس
شناسه خبر: 1277815

مهمترین اخبار ایران و جهان: