نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 11:55

محورهای ترددی کرمانشاه باز هستند/تلاش۲۰۰راهداربرای بازگشایی راهها

کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه با اشاره به تلاش ۲۰۰ راهدار کرمانشاهی برای بازگشایی راه ها، گفت: محورهای ترددی کرمانشاه همگی باز هستند.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به بارش برف طی ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های استان کرمانشاه عملیات برف‌روبی در جاده‌ها همزمان با شروع بارش‌ها آغاز شده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ محور روستایی که به دلیل بارش برف مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد و در حال حاضر هیچ محور مسدودی در استان کرمانشاه نداریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: محورهای روستایی مسدود شده عمدتاً در شهرستان‌های: سنقر و کلیایی، اسلام آبادغرب، کنگاور و صحنه قرار داشتند.

وی ادامه داد: در همین مدت بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر باند برف‌روبی در محورهای اصلی و روستایی توسط ۲۰۰ نیروی راهداری فعال در استان انجام گرفته که از این میزان حدود هزار و ۳۹۰ کیلومتر در محورهای اصلی و ۸۳۰ کیلومتر در محورهای روستایی بوده است.

کرمی خاطرنشان کرد: راهداران کرمانشاهی از ۱۲۰ دستگاه ماشین آلات برف روبی استفاده می‌کنند و طی ۲۴ ساعت گذشته در مجموع بیش از ۷۵۰ تن شن و نمک در محورهای مواصلاتی مصرف شده است.

وی در پایان با بیان اینکه مجموعه نیروهای راهداری در کرمانشاه تا پایان بارش‌ها آماده باش خواهند بود، گفت: رانندگان قبل از آغاز سفر با سامانه ۱۴۱ مدیریت راه‌ها تماس حاصل کنند تا از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی، شرایط جوی مطلع شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 932215

مهمترین اخبار ایران و جهان: