نیوز سیتی!
05 خرداد 1402 - 12:35

آغاز نام‌نویسی در جشنواره تعاونی‌های برتر در البرز

کرج- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: فرایند نام نویسی در هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر در این استان آغاز شد.

عبدالله دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فرایند به روز رسانی مدارک و بارگذاری اطلاعات لازم در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور جهت شرکت در هجدهمین دوره جشنواره تعاونی‌های برتر فراهم شده است و تعاون‌گران استان می‌توانند با مراجعه به سامانه مربوط به نشانی https://taavoni.mcls.gov.irنسبت به شرکت در این جشنواره اقدام کنند.

وی بیان کرد: اطلاعاتی چون مستندات مربوط به مجامع عمومی، اعضای تعاونی‌ها، شاغلین و صورت‌های مالی، گزارش‌های حسابرسی، مجوزها، صادرات و آموزش‌ها و دیگر موارد لازم در این سامانه توسط تعاون‌گران بارگذاری خواهد شد تا در فرایند داوری‌ها قرار بگیرند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به اهداف این جشنواره گفت: هم به منظور شناسایی تعاونی‌های برتر در بخش‌های مختلف خدماتی، توزیعی، تولیدی، آموزشی و هم ارائه الگوهای موفق در بخش تعاون کشور که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، از اهداف پسندیده این دوره از جشنواره تعاونی‌های برتر از سوی متولیان امر تعاون پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: بررسی مدارک و مستندات و معرفی منتخبین برتر استانی و ملی هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در ابتدای شهریور ماه سال جاری پس از انجام داوری‌ها و اقدامات مربوطه اعلام خواهد شد و برگزیدگان هم در سطح استانی و هم در سطح ملی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

دارایی متذکر شد: توسعه و ترویج فرهنگ تعاون در جامعه، معرفی توانمندی‌های بخش تعاون به اقشار مختلف جامعه و مسؤلین و ارج نهادن به زحمات تلاشگران بخش تعاون و ارتقا جایگاه و اهمیت تعاون و مشارکت در جامعه و همچنین ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضا خانواده بزرگ تعاون کشور و تشویق و ترغیب فعالیت‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف، معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی جهت بهره‌گیری سایر تعاونی‌ها از روش‌ها، دستورالعمل‌ها و ابزارهای مدیریتی، تولیدی، نمونه‌های موفق با هدف ارتقا وضعیت خود و ایجاد فضای مناسب برای انتقال دانش رسمی و بومی در تعاون و توسعه مشارکت‌های مردمی از جمله اهداف این جشنواره است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1239015

مهمترین اخبار ایران و جهان: