نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 13:02

حرمت شکنی بقاع متبرکه دهلران نشان از کینه توزی دشمنان دارد

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: اقدام ددمنشانه در هتک حرمت بقاع متبرکه و کتاب مقدس الهی بیانگر عمق کینه و اسلام ستیزی عده ای اجیرشده و منافق کوردل است.

حجت السلام والمسلمین علی چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت:  این شورا با محکوم کردن اقدام موهن هتک حرمت به اماکن مقدس و بقاع متبرکه دهلران و آبدانان، این حرکت ددمنشانه را بیانگر عمق کینه و اسلام ستیزی عده ای اجیرشده و منافق دانسته و ضمن محکوم کردن آن، از نهادهای ذیربط می‌خواهد با تمام توان عاملان این واقعه دردناک را با اشد مجازات تنبیه کند.

وی در پی هتک حرمت امام زادگان سیدیوسف(ع) و سید حبیب (ع) در منطقه دالپری در حد فاصل دهلران - آبدانان، افزود: مردم ولایت مدار و مُحب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) استان ایلام همواره حافظ ارزش های دینی و اعتقادات مذهبی بوده و در این راه کارنامه درخشانی دارند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام یادآور شد: مردم همیشه آگاه و با بصیرت که امروز شاهد هتک حرمت اماکن مقدس این استان و به آتش کشیده شدن قرآن کریم هستند، با دلی مالامال از درد و اندوه از این حادثه ضدانسانی و بی شرمانه انزجار خود را از این اقدام کورکورانه اعلام می دارند.

حجت السلام چراغی پور خاطرنشان کرد: بی تردید این حادثه نه تنها خللی در باورهای عمیق دینی و اعتقادی ایجاد نکرده بلکه عزم راسخ مردم شریف استان را در راه مبارزه با ایادی کفر و الحاد و دفاع همه جانبه از حریم اهل بیت (ع) راسختر و مستحکم‌تر می کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1274959

مهمترین اخبار ایران و جهان: