نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 10:09

کرتو: ایران تیمی جنگنده است، از فرصت‌هایش استفاده نکرد

سرمربی تیم ملی والیبال اسلوونی با بیان این‌که بازیکنانش مقابل ایران با روحیه خوبی به میدان رفتند، گفت: ایران تیمی جنگنده است، اما از فرصت‌هایش استفاده نکرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان که از روز سه شنبه 16 خردادماه در دو کشور کانادا و ژاپن آغاز شده بود، امروز (یکشنبه 21 خرداد) با هفت دیدار پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران که پنجمین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه می‌کند، در آخرین بازی هفته نخست به مصاف اسلوونی رفت و شاگردان بهروز عطایی سه بر صفر مغلوب حریف شدند.

سرمربی تیم ملی والیبال اسلوونی پس از این دیدار اظهار کرد: مسابقه سختی بود و شروع خیلی خوبی داشتیم. ست دوم را هم به همین شکل خوب شروع کردیم. مواردی را در ابتدای ست دوم ارائه کردیم که بتوانیم فاصله امتیازی خود با تیم ملی ایران را حفظ کنیم.

گئورگه کرتو ادامه داد: پس از آن با اشتباهاتمان ایران را به بازی برگرداندیم. از این موضوع مطلع بودیم که ایران تیمی جنگنده است اما تیم ما هم با روحیه خوب به زمین آمده بود.

کرتو تاکید کرد: اگر در مسابقه این موقعیت را داشته باشید که بتوانید از نظر امتیازی فاصله بگیرید و پیش بیافتید باید این کار را انجام دهید. گاهی هم این موقعیت وجود دارد، همانند ست دوم و سوم که بازیکنان ایران از آن استفاده نکردند و اسلوونی به برتری رسید.

سرمربی تیم ملی والیبال اسلوونی با اشاره به این‌که تیم ملی والیبال ایران در ست دوم و سوم اغلب در امتیازات پیش بود اما از این فرصت استفاده نکرد، گفت: در هر صورت به تیم ملی والیبال ایران برای مبارزه‌ای که داشتند و والیبال خوبی که در این دیدار ارائه دادند، تبریک می‌گویم.

تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها سه ناکامی برابر ژاپن، لهستان و اسلوونی تجربه کرد و یک پیروزی مقابل چین به دست آورد تا با کسب چهار امتیاز به کار خود در این هفته پایان دهد.

هفته دوم لیگ ملت‌ها در گروه مردان به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از 30 خرداد تا 4 تیر پیگیری خواهد شد که مردان والیبال ایران در روتردام با تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند روبرو خواهند شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1276915

مهمترین اخبار ایران و جهان: