نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 16:23

دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به دو شیوه مکتوب و الکترونیک در اردبیل برگزار می‌شود.

مصطفی آمون در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش‌های فردی، گروهی و خانوادگی و به دو شیوه مکتوب و الکترونیک در اردبیل برگزار می‌شود که هریک از افراد و گروه‌ها متناسب با شرایط تعیین شده می‌توانند در بخش‌های مختلف این مسابقه بزرگ کتابخوانی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه فعالان و اعضای کانون‌های مساجد با حضور فعال در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی رونق ویژه‌ای به این برنامه فرهنگی بخشیده‌اند، گفت: این جشنواره از سری برنامه‌های بیستمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) در حال برگزاری است و از همه فعالان و اعضای کانون‌های مساجد دعوت شده است تا در این جشنواره مشارکت فعال داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: این جشنواره در ۲ قالب کتابخوانی شامل پویش کتابخوانی، قصه گویی، معرفی کتاب، خوانش بخشی از کتاب و مسابقه چهار گزینه‌ای و بخش هنری شامل هنرهای تجسمی و دیجیتال، دست سازه، داستان کوتاه و شعر است.

آمون با بیان اینکه شرکت کنندگان تا ۱ تیر ماه فرصت دارند تا فرآیند ثبت نام خود در جشنواره را تکمیل کنند، گفت: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.razavi.samakpi.ir در این جشنواره شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان در چهار گروه سنی خردسال، کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، خاطرنشان کرد: برگزیدگان در سطح استانی و ملی و در بخش‌های فردی، گروهی و خانوادگی تقدیر خواهند شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1186124

مهمترین اخبار ایران و جهان: