نیوز سیتی!
08 فروردین 1402 - 00:01

اعلام برنامه‌های روز «جمهوری اسلامی» در کرمان/ مسافران نوروزی پرچم ایران را هدیه می‌گیرند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان برنامه‌های ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را اعلام کرد و گفت: به مسافرانی که در این روز به کرمان وارد می‌شوند پرچم جمهوری اسلامی هدیه داده می‌شود.

حسین انجم‌شعاع امروز هفتم فروردین‌ماه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اعلام برنامه‌های ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی در استان اظهار داشت: جشن محوری و آیین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در روز چهارشنبه ۹ فررودین‌ماه جاری ساعت ۹ صبح در میدان عاشورا با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان با سخنرانی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برای نخستین بار برچسب پرچم جمهوری اسلامی را در کرمان آماده کرده‌ایم و این برچسب‌ها بر روی شیشه‌های عقب ماشین‌هایی نصب می‌شود که روز ۱۲ فروردین‌ماه جاری وارد شهر کرمان می‌شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: جشن یوم‌الله ۱۲ فروردین همچنین در روز شنبه ساعت ۷ عصر در خیابان تجلی جنب میدان گنجعیلخان شهر کرمان برگزار می‌شود و شهرداری مجری این برنامه است.

انجم‌شعاع از برگزاری دعای کمیل به‌مناسبت روز جمهوری اسلامی در دهم فروردین در محل مهدیه صاحب‌الزمان(عج) کرمان خبر داد و افزود: پرچم ایران در ورودی‌های شهر کرمان بین مسافران نوروزی توزیع می‌شود و ورودی‌ها در ۱۲ فروردین تزئین و فضاسازی می‌شوند.

وی همچنین با اشاره به فضاسازی سطح شهر و مکان‌های تاریخی با نصب پرچم ایران و بنر، خاطرنشان کرد: مسابقه تلویزیونی به‌مناسبت روز جمهوری اسلامی طی دو شب از شبکه استانی کرمان با هدف تبیین این روز تولید و پخش می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه روز جمهوری اسلامی یکی از روزهای مهم و سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: در این روز در سال ۵۸ مردم با حضور و انتخاب خودشان سرنوشت خود و کشور را بعد از ۲ هزار و ۵۰۰ سال رقم زدند و جمهوری اسلامی را به‌عنوان حکومت برگزیده در ایران انتخاب کردند.

انجم‌شعاع ابراز داشت: زمانی که انقلاب اسلامی به‌پیروزی رسید با تاکید امام خمینی(ره) بر اینکه مردم باید بیایند و تصمیم بگیرند و نوع حکومت را مشخص کنند، لذا مقدمات برگزاری انتخابات مشخص شد و مردم پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند و با رای بیش از ۹۹ درصدی شرکت‌کنندگان به جمهوری‌اسلامی، نوع حکومت را انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: مردم در سال ۵۸ به جمهوری اسلامی رای دادند و پای این رای تا آخر ایستادند و ثابت کردند به آن چیزی که رای دادند، پایبند هستند و در این ۴۵ سال که از انقلاب اسلامی می‌گذرد حاضرند از جان، فرزند و مال و اموال خودشان بگذرند تا جمهوری اسلامی ضربه نخورد.

انجم‌شعاع ابراز داشت: مردم در مقابله با دشمنان نظام جمهوری اسلامی با ایثار و شهامت خود مقاومت کردند تا جمهوری اسلامی باشد و این بسیار ارزشمند و مهم است که مردمی بیایند و با جان و هستی خود بایستند و دفاع کنند.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1113168

مهمترین اخبار ایران و جهان: