نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 17:54

ارائه خدمت روزانه به 400 زائر در موکب سیدالشهداء(ع) جاجرم

مدیر اجرایی موکب سیدالشهداء(ع) جاجرم در کربلا گفت: روزانه به حدود ۴۰۰ نفر خدمات در موکب ارائه می‌شود که این خدمات از جمله صبحانه، ناهار، شام و اسکان است که با نزدیک شدن به روز اربعین این آمار افزایش خواهد داشت.

ابراهیم اخوان، مدیر اجرایی موکب سیدالشهداء(ع) جاجرم در کربلا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جاجرم اظهارکرد: با پیگیری‌ها و تلاش‌های مجدانه عوامل برگزارکننده موکب توانستیم در کربلا مکانی را برای ارئه خدمت به زائرین حسینی ایجاد کنیم که از جمله خدمات این موکب پخت نان، تهیه غذای گرم، خدمات پزشکی و برپایی درمانگاه هلال احمر، چایخانه و برگزاری برنامه‌های فرهنگی با حضور روحانی مستقر در موکب که هر روزه سخنرانی، تفسیرقرآن و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی گوناگونی را اجرا می‌کنند.

وی گفت: روزانه به حدود ۴۰۰ نفر خدمات در موکب ارائه می‌شود که این خدمات از جمله صبحانه، ناهار، شام و اسکان است که با نزدیک شدن به روز اربعین این آمار افزایش خواهد داشت.

مدیر اجرایی موکب سیدالشهداء(ع) جاجرم در کربلا افزود: مشارکت همه جانبه تمامی اقشار مردمی در شهر جاجرم در یک بازه زمانی حدودا ۴روزه جهت جمع آوری کمک‌ها و اقلام مورد نیاز در موکب از همکاری‌های بی‌نظیر مردمی بود که نشان از عشق به امام حسین(ع) است.

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمت تا غروب روز اربعین ادامه دارد.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1485268

مهمترین اخبار ایران و جهان: