نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 23:09

۳ شهرک‌نشین صهیونیست در کرانه باختری زخمی شدند

۳ شهرک‌نشین صهیونیست نزدیک شهرک عزون در شرق قلقیلیه واقع در کرانه باختری زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، عصر امروز چهارشنبه جوانان فلسطینی موفق شدند ۳ شهرک‌نشین صهیونیست را زخمی کنند.

جوانان فلسطینی با پرتاب سنگ و کوکتل مولوتف به سوی ۲ اتوبوس حامل شهرک‌نشینان صهیونیست در جاده ۵۵ منطقه الیاس نبی واقع در شرق قلقیلیه، ۳ شهرک‌نشین صهیونیست را زخمی کردند.

۳ شهرک‌نشین صهیونیست در کرانه باختری زخمی شدند

تداوم یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی یورش به مناطق مختلف کرانه باختری را همچنان ادامه می‌دهند. نظامیان صهیونیست با یورش به شهرک «بیت امر» واقع در شمال الخلیل با فلسطینیان درگیر شدند. نظامیان صهیونیست در این درگیری‌ها از گلوله گاز اشک‌آور استفاده کردند. در نتیجه این اقدام نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ده‌ها شهروند فلسطینی دچار حالت خفگی شدند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «صافا» واقع در شهرک بیت امر، به سوی خانه‌های فلسطینیان آتش گشودند و گلوله گاز سمی پرتاب کردند.

علاوه بر این نظامیان صهیونیست ضمن بالا رفتن از پشت بام خانه‌های فلسطینیان در این منطقه، به سوی جوانان فلسطینی نیز به شدت تیراندازی کردند و گلوله گاز اشک‌آور پرتاب کردند.

تداوم بازداشت فلسطینیان در کرانه باختری

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، یک جوان ۱۵ ساله فلسطینی را در روستای «شقبا» در غرب رام‌الله به اتهام آن که ۲ هفته پیش برای اجرای عملیات ضدصهیونیستی با سلاح سرد در یک پایانه اتوبوسرانی در نزدیکی شهرک صهیونیستی «نیلی» طرح‌ریزی کرده بوده، بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست به منزل پدر محمود ابو شیخه، اسیر مجروح فلسطینی در روستای کرمه واقع در جنوب الخلیل نیز یورش بردند و وی را بازداشت کردند.

در قدس اشغالی نیز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، ناصر عجاج، جوان فلسطینی را در جریان عبور از ایست بازرسی قلندیا بازداشت کردند.

تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی اراضی کشاورزی خانیونس

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی عصر امروز چهارشنبه به سوی زمین‌های کشاورزی فلسطینیان در شرق خانیونس واقع در نوار غزه تیراندازی کردند، اما در نتیجه آن فلسطینیان آسیبی ندیدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1477924

مهمترین اخبار ایران و جهان: