نیوز سیتی!
09 بهمن 1401 - 18:41

بیش از ۵۰۰ طرح محرومیت زدایی در استان هرمزگان اجرا می‌شود

بندرعباس - مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: به مناسب دهه فجر بیش از ۵۰۰ طرح محرومیت زدایی در راستای ضرورت حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه در هرمزگان اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ یاسین باوقار ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر افزود: برای ساخت و اجرای این تعداد طرح افزون بر ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: طرح بزرگ آبرسانی به مناطق محروم، افتتاح زمین ورزشی، افتتاح خانه بهداشت و افتتاح راه مواصلاتی از شاخص‌ترین طرح‌های افتتاحی بسیج سازندگی هرمزگان در دهه فجر است که برای اجرای این طرح‌ها ۳۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهارکرد: بسیج سازندگی هرمزگان در راستای خدمت به محرومان جامعه و اجرایی کردن فرمایش رهبرمعظم انقلاب مبنی بر محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مردم و همچنین در جهت عمق بخشی و توسعه و کارآمدی انقلاب با استفاده از ظرفیت‌های موجود اقدام به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم، سخت گذر (صعب‌العبور) و کمتر توسعه‌یافته در سطح استان کرده است.

سرهنگ باوقار ابرازداشت: همچنین بسیج سازندگی هرمزگان در دهه فجر امسال در عرصه اشتغال و کارآفرینی، راه‌اندازی کارگاه‌های اشتغال و کارآفرینی را در سطح استان دارد و در قالب طرح ازدواج آسان با هدف ترویج فرهنگ ازدواج و افزایش جمعیت نیز ۶۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند اهدا می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1005724

مهمترین اخبار ایران و جهان: