نیوز سیتی!
06 بهمن 1401 - 21:26

قرارگاه نظارت و پایش اشتغال در گلستان راه اندازی شد

گرگان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در راستای صحت سنجی آمار اشتغال، قرارگاه نظارت و پایش اشتغال در گلستان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی خواجه مظفری شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: قرارگاه نظارت و پایش اشتغال با هدف صحت سنجی و راستی آزمایی آمار اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد استان، از تاریخ پنج بهمن تشکیل و تا پایان اسفند سال جاری به کار خود ادامه می‌دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: فرآیند صحت سنجی آمار اشتغال سامانه رصد به صورت میدانی، تلفنی و پیامکی با همکاری صندوق کارآفرینی امید و مشارکت بخش خصوصی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: صحت سنجی ها نه به صورت تصادفی بلکه به صورت تمام شماری و فرد به فرد انجام خواهد شد تا آمار اشتغال به صورت کاملاً صحیح و صادقانه به مردم اعلام شود.

خواجه مظفری اظهارکرد: یکی از برنامه‌های بزرگ در ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم ایجاد اشتغال بوده و است و با عنایت به این موضوع، سهمیه اشتغال گلستان، ۳۱ هزار و ۳۱۰ شغل پیش بینی شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: از ابتدای ابلاغ این تعهد، ۳۰ هزار و ۷۲۱ شغل ایجاد شده که این رقم نشانگر تحقق ۹۸ درصدی از کل تعهد استان تاکنون است.

وی گفت: در حال حاضر طرحی را با عنوان «روایت جهاد، رقابت خدمت» در دست اجرا داریم که در آن علاوه بر تبیین دستاوردهای انقلاب، به گونه‌ای برنامه ریزی و عمل شود که به جای مراجعه مردم به مدیران، مسئولان به مردم برای حل مشکلات آنها رجوع کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1000024

مهمترین اخبار ایران و جهان: