نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 18:30

مردم مراکش در حمایت از فلسطین تجمع کردند+تصاویر

مردم مراکش در راستای حمایت از فلسطین در برابر تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی و مخالفت با عادی‌سازی روابط در رباط، پایتخت این کشور تجمعی را برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، مردم مراکش، طی تجمعی در رباط، پایتخت این کشور، همبستگی خود با فلسطین و مخالفت‌شان با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام نمودند.

حاضران در این تجمع که به دعوت گروه «ابتکار پشتیبانی و پیروزی مراکش» برگزار شد، با سر دادن شعارهایی همچون «مغرب و فلسطین، یک ملت هستند» و «همه ما به فدای فلسطین پایدار» حمایت خود را از فلسطین ابراز داشتند.

مردم مراکش در حمایت از فلسطین تجمع کردند+تصاویر

محمد الهلالی، از رهبران جنبش یکپارچگی و اصلاح در گفتگو با وبگاه هسپرس اظهار داشت که این تجمع در راستای محکومیت تجاوزهای رژیم صهیونیستی برگزار شد.

مردم مراکش در حمایت از فلسطین تجمع کردند+تصاویر

وی افزود: دشمن صهیونیستی سیاست ترور را نه تنها در قبال فرماندهان و فعالان مقاومت دنبال می‌کند، بلکه کودکان، زنان و خانواده‌های این فرماندهان را نیز ترور می‌کند و غیرنظامیان را به شکلی بی‌هدف، به شهادت می‌رساند.

مردم مراکش در حمایت از فلسطین تجمع کردند+تصاویر

الهلالی تصریح کرد: تجاوزها و اقدامات تروریستی مکرر دشمن صهیونیستی حاکی از صلح‌ناپذیری آن و نشانگر عدم امکان عادی‌سازی روابط با این رژیم جنایت‌کار است. تنها راه حل، مقاومت است؛ زیرا صهیونیسم تنها، زبان زور را می‌فهمد.

از سوی دیگر، «رشید فلولی» هماهنگ‌کننده ملی این گروه مراکشی در گفتگویی خبری اعلام کرد: تروریسم صهیونیستی در سایه سکوت مبهم سازمان‌های داعیه‌دار صلح و امنیت که استانداردهای دوگانه‌ای دارند، رخ می‌دهد. ایالات متحده امریکا نیز مانع صدور هرگونه مصوبه‌ای درباره رخ‌دادهای کنونی می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1209424

مهمترین اخبار ایران و جهان: