نیوز سیتی!
20 بهمن 1402 - 17:13

امام جمعه کرمانشاه: انقلاب اسلامی، تعالی‌بخش رشد علمی و معنوی ایران بود

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته 20 بهمن‌ماه در کرمانشاه گفت: انقلاب اسلام عطیه‌ی الهی بود که پیشرفت، رشد علمی و معنوی را با اتکا به توان داخلی را به ما آموخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته 20 بهمن‌ماه در کرمانشاه، ضمن دعوت خود و دیگران به رعایت تقوا اظهار کرد: دنیا مزرعت آخرت بوده و در آخرت تنها اعمال ما هست که این مزرعه را خواهد ساخت، لذا فریب غیر را در فضای مجازی کنونی و فضای حقیقی را نخورده و تقوای الهی که بهترین توشه‌ی در مسیری که هیچ‌کس به فریاد ما نمی‌رسد خواهد بود.

وی افزود: همواره یاد خدا بودن در کارها و اعمال باعث موفقیت انسان و رعایت تقوای الهی خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه ضمن اشاره به ایام‌الله دهه فجر و در پیش بودن 22 بهمن دستاوردهای انقلاب را بی‌نظیر دانست و عنوان کرد: انقلاب اسلامی با در مسیر پیشرفت قرار دادن کشور، باعث تقویت خودباوری و ایمان اتکا به توان داخلی در کنار ترویج معنویت شد.

وی بابیان اینکه یوم‌الله روز ظهور دست قدرت خدا و شکست و سرنگونی ظالمان است، ادامه داد: با انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 ما شاهد روزی بودیم که دست خدا ظاهر شد و با سرنگون استکبار تمام نقشه‌هایشان پیچیده شد، بذا

حجت‌الاسلام غفوری با تصریح این‌که بعد از انقلاب اسلامی ایران شاهد واگذاری یک وجب از خاک ایران نبودیم، خاطرنشان کرد: در دوران طاغوت بارها شاهد واگذاری بخش‌های زیادی از خاک کشورمان بودیم که در پس هر زیاده‌خواهی استکبار صورت می‌گرفت.

وی سرعت یافتن موتور پیشرفت ایران با تقویت زیرساخت‌های اساسی در کشور بعد از انقلاب را بی‌سابقه دانست و گفت: امروز در جایگاه علمی رتبه 16 م دنیا راداریم که اگر همین سرعت را پیش بگیریم در حوزه علمی یکی از ابرقدرت‌های جهانی خواهیم بود.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به سالروز ابلاغ بیانه گام دوم انقلاب به‌عنوان نقشه‌راه کشور،‌ تأکید کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب تأکید ویژه‌ای بر حلقه‌های میانی و میدان‌آوری مردم دارد لذا باید در انتخابات اسفندماه حلقه‌های میانی در میدان آوری مردم نقش ایفا کنند و هرکسی که می‌تواند در این خصوص باید تلاش کند.

پایان پیام/ 3851

منبع: فارس
شناسه خبر: 1666268

مهمترین اخبار ایران و جهان: