نیوز سیتی!
17 دی 1402 - 23:56

سرمایه انسانی؛ پیشران جامعه به سوی پیشرفت

محمد طیب صحرایی عصر امروز یکشنبه 17 دی‌ماه در دیدار با بانوان قرآنی استان که در حسینه امام خمینی(ره) دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه برگزار شد، گفت: اهمیت به سرمایه‌های انسانی موجب پیشرفت جامعه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی عصر امروز یکشنبه 17 دی‌ماه در دیدار با بانوان قرآنی استان که در حسینه امام خمینی(ره) دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت جاری بودن قرآن در زندگی انسان، اظهار کرد: برای بالندگی و شکوفایی بیش‌ازپیش جامعه باید از سرمایه‌های انسانی در استان که بسیار ارزشمند هستند استفاده کنیم زیرا که این مهم‌ترین رکن پیشرفت یک جامعه است.

وی افزود: آیات الهی برای تحرک‌آفرینی و ایجاد کار و تلاش در جامعه و تکامل و تعالی انسان‌ها نازل‌شده‌اند لذا آنچه امروز بیش از هر زمان دیگری در جامعه امروزی موردنیاز است بازگشت به قرآن و اهل‌بیت(ع) است.

استاندار کرمانشاه بابیان اینکه مسائل و مشکلات جامعه توسط نیروی انسانی مؤمن، انقلابی و پای‌کار حل خواهد شد، تصریح کرد: امروز همگی وظیفه‌داریم که با جدیت نسبت به حل مشکلات ورود پیدا کنیم و خود را موظف به انجام یک تکلیف بزرگ یعنی ترویج دین خدا و کمک به آبادانی کشور بدانیم.

وی ادامه داد: امروز در دنیا دو نگاه ازیک‌طرف جبهه حق و از طرف دیگر جبهه باطل وجود دارد و ما در این تقابل نمی‌توانیم بی‌طرف باشیم و در آخرت باید پاسخگوی عملکرد خود باشیم.

صحرایی با اشاره به برنامه‌های دشمنان و استکبار جهانی برای هجوم و تقابل با اسلام ناب محمدی(ص) گفت: امروز نوجوانان و جوانان ما در تیررس و هجوم شیاطین قرار دارند بنابراین باید با تبیین دین اسلام و آیات الهی در راستای خنثی کردن برنامه‌های دشمنان با آگاهی بخشی به نوجوانان و جوانان اقدام کنیم.

*اجتماع خواهران قرآنی کرمانشاه در دفتر نماینده ولی‌فقیه استان کرمانشاه


وی بیان داشت: اگر خدای‌نکرده قرآن در جامعه خودمان مهجور بماند باید برای روز قیامت پاسخ داشته باشیم و همگی وظیفه‌داریم که برای نجات جامعه از دسیسه‌های شیاطین و استکبار جهانی بیشتر تلاش کنیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه از برنامه‌ریزی برای اجرای طرح‌های ویژه فرهنگی در سه ماه رجب، شعبان و رمضان در استان خبر داد و گفت: در این سه ماه فضای استان به عطر کلام الهی معطر خواهد شد و با توجه به اعیاد اهل‌بیت(ع) در این سه ماه، اقدامات باید در راستای ایجاد شادابی و نشاط در استان باشد.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1630224

مهمترین اخبار ایران و جهان: