نیوز سیتی!
10 دی 1402 - 13:08

تشریح برنامه‌های روابط عمومی سپاه فتح در کنگره ملی شهدا و تدوین4 مستند

مسوول روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های این واحد را برای کنگره ملی شهدای استان تشریح کرد.

سرهنگ پاسدار مهدی حیدری در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از رسانه‌ها در خصوص همکاری با برنامه‌های فرهنگی سپاه در استان اظهار کرد: کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد سال آینده برگزار خواهد شد و این کنگره تقریباً همه برنامه‌ها را در استان در حوزه فرهنگی تحت شعاع خود قرار داده است و امیدواریم که یک برنامه در شأن مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، خانواده‌های شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری برگزار شود.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در ۸ سال دفاع مقدس حماسه‌ها آفرید و در بسیاری از شاخصه‌ها مقام اول را به خود اختصاص داد گفت: برای استان ما همین بس که رتبه اول اعزام نیرو به کشور را از آن خود کرده است.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به جمعیت استان در آن زمان که بیشتر از ۳۰۰ هزار نفر نبود و ۱۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرد افزود: در زمینه تعداد شهدا با توجه به جمعیت استان نیز کهگیلویه و بویراحمد در کشور حرف اول را می‌زند.

این مسئول در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد که دومین دوره آن سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود گفت: نزدیک به ۳۰ هزار عنوان برنامه در کل استان در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود که بسیاری از آنها انجام شده برخی نیز در حال انجام است و در آینده نیز برنامه‌های مختلفی با عناوین مختلف در استان برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به وظایف مجموعه روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح گفت: کاری که بر عهده ما گذاشته شده تهیه ۴ مستند یکی از شهید والامقام مصطفی بخشیان و دیگری از سه شهید روحانی است.

این مسئول در سپاه فتح با بیان اینکه مستند شهید بخشیان تقریباً آماده شده و در حال تدوین هستیم گفت: مستند سه شهید روحانی شهیدان خرسندیان، خورشیدی آزاد و شهید عبدالمحمد تقوی در سه حوزه بویراحمد و گچساران و کهگیلویه نیز بر عهده ما گذاشته شده که امیدواریم تا قبل از پایان سال بتوانیم این سه مستند را نیز به سرانجام برسانیم.

وی با قدردانی از همه دستگاه‌ها و مسئولان استانی به خصوص استاندار و نماینده ولی فقیه در استان گفت: همه آنها پای کار هستند و برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان پای کار آمده‌اند سپاه نیز به وظایف خود در این زمینه به نحو احسن عمل خواهد کرد بیشترین تاکید این است که برنامه‌ها با محوریت مردم علی الخصوص قشر جوان برگزار شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1621768

مهمترین اخبار ایران و جهان: