نیوز سیتی!
05 بهمن 1402 - 18:23

پدران شهدا الگوهای برتر و اسوه‌های فداکاری هستند

امام جمعه ایلام گفت: پدران شهدا در راه حفظ ارزش‌های اسلام، از مهم‌ترین سرمایه خود که فرزندانشان بود، گذشتند و الگوهای برتر و اسوه های فداکاری جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در مراسم پدران آسمانی که به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر در موزه شهدای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برگزار شد، گفت: پدران شهدا، در راه عزت و اقتدار ایران اسلامی و حفظ ارزش‌های اسلام، از مهم‌ترین سرمایه‌ خود گذشته و فرزندان خویش را در راه عظمت اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند و به حق، الگوهای برتر و اسوه‌های فداکاری جامعه هستند.

وی افزود: پدران شهداء حضرت علی (ع) را الگوی خود قرار دادند و با تقدیم فرزندان خود به انقلاب و میهن اسلامی این چنین درخشان ظاهر شدند. 

کریمی‌تبار بیان کرد: پدران شهدا به دلیل تربیت فرزندان شایسته و تقدیم عزیزان خود به انقلاب و اسلام برای همه مردم ایران به‌عنوان الگو، قابل تجلیل و احترام هستند.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه دشمنان در تلاش هستند مردم را از انتخابات ناامید کنند، افزود: پدران شهدا مثل گذشته زمینه حضور پرشور مردم را در انتخابات فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار اضافه کرد: در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات، باز دیگر دشمنان را ناامید خواهیم کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1649424

مهمترین اخبار ایران و جهان: