نیوز سیتی!
22 دی 1402 - 17:04

شرکت نکردن در انتخابات، سیاست راهبردی دشمنان انقلاب اسلامی است

امام جمعه موقت شهرضا گفت: خارج کردن مردم از صحنه و کشاندن مردم به بیرون از صحنه، سیاست دشمنان انقلاب،‌ آمریکا،‌ قدرتمندان عالم و صهیونیست‌ها است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور، امام جمعه موقت شهرضا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به دیدار مردم قم با رهبر انقلاب اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با اشاره به قدرت بی‌نظیر نقش‌آفرینی مردم، حضور و پرچم‌داری ملت در هر عرصه و میدان را، راهبرد موثر و راهگشای امام خمینی و نظام اسلامی دانستند، و بی‌انگیزه کردن و بیرون کشیدن مردم از صحنه را، راهبرد دشمنان ایران به‌‌ویژه آمریکا و صهیونیسم خواندند.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر انقلاب هرکسی در هر جایی زبان گویا، اثرگذار و مخاطب دارد، باید با معرفت‌افزایی، مردم را به حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دیگر عرصه‌ها فراخواند، گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، قم را شهر قیام و معرفت و جهاد نامیدند و با اشاره به درس‌های ماندگار قیام خودجوش مردم مومن این شهر در ۱۹ دی ۱۳۵۶، فرمودند: این حادثه عظیم که در اعتراض به اقدام رژیم وابسته در انتشار مقاله‌ای موهن نسبت به امام خمینی(ره) صورت گرفت، اثبات قدرت نقش‌آفرینی مردم در حوادث بزرگ است.

طالب‌پور افزود: ایشان غزه را مصداقی عینی از این قدرت عظیم مردم دانستند و گفتند: گروه کوچکی از مردم در زمینی کوچک، آمریکا با آن همه ادعا و رژیم صهیونیستی آویزان به آمریکا را با قدرت صبر و ایستادگی خود، عاجز کرده‌اند.

امام جمعه موقت شهرضا ادامه داد: مسئله حضور مردم که جزو حتمی اداره صحیح کشور، پیشرفت، دستیابی انقلاب به نتایج و اهداف است، باید ترویج شود و هر کسی که صدا، زبان، گویا، مخاطب و تاثیرگذاری دارد باید در این زمینه کار کند.

وی با تأکید بر اینکه به فرموده رهبر انقلاب باید مردم را به حضور و ایستادگی در میدان و آشنایی با لوازم آن وادار کنیم، بیان کرد: ایشان از دیگر شگردها برای خارج کردن مردم از صحنه را تلاش رسانه‌های بیگانه برای مأیوس کردن مردم و بخصوص جوانان از آینده دانستند و فرمودند: تعمیم یا بزرگ‌نمایی نکات منفی، ترویج بی‌فایده بودن حضور در فعالیت‌های سیاسی و انتخابات و به رخ کشیدن کمبودها و سختی‌های اقتصادی از جمله فعالیت‌های تبلیغاتی آنها است.

طالب‌پور با تأکید بر اینکه آوردن مردم به صحنه و سپردن پرچم مبارزه به دست مردم سیاست راهبردی امام(ره) بود، گفت: در مقابل این سیاست، یک سیاست راهبردی دیگر وجود دارد؛ خارج کردن مردم از صحنه و کشاندن مردم به بیرون از صحنه، سیاست دشمنان انقلاب،‌ آمریکا،‌ قدرتمندان عالم، صهیونیست‌ها و کمپانی‌های استثمارگر صهیونیستی در سراسر جهان است.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به حادثه تروریستی کرمان تصریح کرد: رهبر انقلاب در خصوص قضیه اندوه‌بار کرمان خاطرنشان کردند: این فاجعه به معنی واقعی ملت ما را مصیبت‌زده کرد، البته ما اصراری نداریم که این و آن را متهم کنیم اما اصرار داریم عوامل واقعی و پشت پرده موضوع را شناسایی و آنها را سرکوب کنیم که  مسؤولان که به طور جدی‌ مشغول کار هستند، بتوانند عواملی را که در این جنایت دخالت داشتند و پشت آن بودند، به سزای اعمالشان برسانند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635268

مهمترین اخبار ایران و جهان: