نیوز سیتی!
24 مهر 1402 - 20:31

مادر شهید امیرهوشنگ شفیعی آسمانی شد

مادر شهید امیرهوشنگ شفیعی از شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان بهبهان آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، مادر شهید امیرهوشنگ شفیعی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان بهبهان آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

زنده‌یاد ماهتاب حصاد مادر شهید امیرهوشنگ شفیعی که از فروردین سال 1361 داغ فرزند شهیدش را دیده بود پس از 41 سال در بهشت برین به وصال او نائل شد.

مجلس یادبود زنده‌یاد ماهتاب حصاد مادر گرامی امیرهوشنگ شفیعی روز پنج‌شنبه 27 مهرماه سال 1402 بعد از نماز مغرب و عشا در امامزاده حیدر(ع) شهر بهبهان برگزار می‌شود.

 

شهید امیرهوشنگ شفیعی در هفدهم دی‌ماه سال 1338 در شهرستان بهبهان چشم به جهان گشود و در جوانی به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد.

وی در دوران هشت سال دفاع مقدم همگام با دیگر رزمندگان اسلام راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و در تاریخ دوم فروردین‌ماه سال 1361 در عملیات فتح‌المبین شهد شیرین شهادت را نوشید و به خیل شهیدان پیوست.

پیکر پاک و مطهر شهید امیرهوشنگ شفیعی پس از انتقال به بهبهان، با حضور اقشار مختلف مردم، نیروهای سپاه پاسداران و بسیج و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا تشییع شد.

شهید امیرهوشنگ شفیعی در سن 33 سالگی در منطقه عملیاتی شوش به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در قطعه یک گلزار شهدای بهبهان، ردیف 11، مزار 6 آرام گرفت.

پایان پیام/72075

منبع: فارس
شناسه خبر: 1540268

مهمترین اخبار ایران و جهان: