نیوز سیتی!
04 دی 1402 - 16:37

پرداخت 877 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان اصفهانی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۸۷۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان اصفهانی پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، احمد رضایی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات زمینه ساز اشتغال مددجویان است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۷ هزار و ۷۰۱ طرح، شرایط اشتغال مددجویان تحت حمایت فراهم شده است.
 
وی با بیان اینکه برای این تعداد طرح، بالغ بر ۸۷۷ میلیارد و ۶۵۹ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان ارائه شده است، ادامه داد: در این مدت ادارات کمیته امداد منطقه دو اصفهان، شهرستان‌های فلاورجان و کاشان، بیشترین تعداد پرداخت تسهیلات در زمینه اشتغال به مددجویان را داشته‌اند.
 
رضایی با اشاره به همکاری مطلوب بانک‌های عامل در خصوص پرداخت تسهیلات به مددجویان افزود: بانک‌ها در ایجاد اشتغال برای مددجویان نقش موثری دارند و نباید از این ظرفیت غفلت کرد، چرا که همراهی و همکاری بانک‌ها موجب افزایش اشتغال و تسریع در امر توانمندسازی جامعه هدف شده است.
 
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان تسهیل در پرداخت وام را نشانگر اهمیت برنامه‌های توانمندسازی و توجه به اشتغال مددجویان دانست و گفت: نگاه این نهاد در استفاده از ظرفیت‌های برون سازمانی، همکاری و تعامل و استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم با محوریت حفظ عزت و کرامت خانواده‌ها در مسیر توانمندسازی است.

 انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1615668

مهمترین اخبار ایران و جهان: