نیوز سیتی!
16 آبان 1402 - 09:24

سناریوی مرگ با هزار خنجر دشمنان در منطقه شکست خورده است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان به سناریو مرگ هزار خنجر گفت: دشمن در تلاش بود کشورهای محور مقاومت را با روش هزار خنجر بمیراند، اما نه تنها نتوانست موفق شود بلکه حالا با گروه‌های متعدد مقاومت رو به رو شده است.

محمدجواد محمدی نژاد، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن گرامیداشت ایام‌الله هفته مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: رویداد طوفان الاقصی یا هفتم اکتبر در حقیقت امتداد انقلاب اسلامی و نتیجه تسخیر لانه جاسوسی، سفارت سابق آمریکا، در سیزدهم آبان سال ۵۸ است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان با بیان اینکه پس از وقوع انقلاب اسلامی دنیا دچار تغییرات بزرگی شد و با جلو آمدن زمان، سرعت و دامنه این تغییرات روز به روز افزایش پیدا کرد، تصریح کرد: دنیا پس از انقلاب اسلامی ایران از حالت دوقطبی خود در آمد و قطب سومی که کسی آن را پیش خودش نمی‌توانست قبول کند به خود دید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نه فقط بر روی کشورهای مسلمان و شیعه بلکه بر روی کشورهای غیر اسلامی نیز تأثیر گذاشت، ادامه داد: شکستن هیمنه آمریکا پس از پیروزی انقلاب فقط به خواست خدا انجام شد و تسخیر سفارت آمریکا که امام فرمودند انقلاب دوم ما بود، نمونه بارزی بر حدیث «وجاهدوا الکفار بالمنافقین» بود.

محمدی نژاد با اشاره به اینکه تعبیر امام راحل از تسخیر لانه جاسوسی نشان می‌دهد که پیروزی انقلاب در سال ۱۳۵۷، پیروزی جریان انقلاب اسلامی بر استکبار داخلی ایران بود، تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی و دستگیری جاسوسان آمریکایی، شکست پرچم‌دار استکبار جهانی بود و این اتفاق حیثیت خودساخته آمریکایی‌ها از بین برد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان با اشاره به مقاومت ملت ایران در برابر رژیم بعث عراق و کشورهای پشت آن در طول 8 سال دفاع مقدس گفت: مقابله ایران با ناوگان و نیروهای دریایی آمریکا و انگلیس در بحبوحه جنگ تصویر جدیدی در دنیا ترسیم کرد و دنیا آن را دید و تأثیر گرفت. لذا وقتی اینها در امتداد تسخیر لانه است و انگیزه جبهه مقاومت، به جرأت می‌توان گفت که عملیات طوفان الاقصی هم در امتداد تسخیر لانه جاسوسی است.

وی ضمن بیان تکثیر و تولد تفکر انقلاب اسلامی در کشورهای محور مقاومت گفت: درگیری‌های ایران و شکست آمریکایی‌ها در چهل و پنج سال گذشته ادامه داشته و همزمان تفکر انقلاب اسلامی در حال تکثیر است و هر جا که آمریکایی‌ها دست گذاشتند تفکر مقاومت شکل گرفت و آنها را درمانده کرد.

محمدی نژاد با اشاره به سناریو مرگ هزار خنجر افزود: دشمن در تلاش بود کشورهای محور مقاومت را با روش هزار خنجر بمیراند، اما نه تنها نتوانست موفق شود بلکه حالا با گروه‌های متعدد مقاومت رو به رو شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان با بیان اینکه یمنی که یک روز زیر حملات عربستان درحال نابودی بود حالا رژیم صهیونیستی را موشک‌باران می‌کند، افزود: عراق تحت سلطه آمریکا و درگیر داعش حالا رژیم صهیونیستی را با پهپاد می‌زند و این همان وعده و نصرت الهی است.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1564024

مهمترین اخبار ایران و جهان: