نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 19:46

عملیات اجرایی شهر مولد کشاورزی در تنگستان آغاز می‌شود

بوشهر- مشاور تام الاختیار وزیر و مدیرکل ارتباطات مردمی و پیگیری سفرهای استانی گفت: عملیات اجرایی شهر مولد کشاورزی در تنگستان در جریان سفر هیئت دولت به استان بوشهر آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن عسکری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میز خدمت وزارتخانه جهاد کشاورزی در بوشهر راه اندازی شده و از امروز چهارشنبه تا جمعه به مدت سه روز و از ساعت ۶ تا ۱۸ پاسخگوی بهره‌برداران و مردم شریف استان بوشهر خواهد بود.

وی بیان کرد: در این میز با بهره‌گیری از کارکنان جهاد کشاورزی استان بوشهر مشکلات جامعه هدف این مجموعه رصد و پیگیری خواهد شد.

مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و پیگیری سفرهای استانی رئیس جمهور ادامه داد: در مواردی که نیاز به بررسی و برنامه‌ریزی بیشتر داشته باشد گزارش لازم به ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی ارائه خواهد شد.

عسکری عنوان کرد: با توجه به شرایط استان بوشهر و ظرفیت‌های فراوان آن در بخش‌های شیلات و کشاورزی با تمرکز بر نخلستان‌ها، تمرکز ویژه‌ای بر این دو بخش صورت گرفته و در این ارتباط مصوبات سفر سال قبل رئیس جمهور به استان بوشهر به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

وی تاکید کرد: به تناسب ظرفیت‌های استان بوشهر باید برای رونق سرمایه گذاری و افزایش فرصت‌های شغلی در این استان اقدام شود. عسکری ادامه داد: وزیر جهاد کشاورزی در روز جمعه هفته جاری همزمان با سفر رئیس جمهور به استان بوشهر سفر کرده و پروژه‌های مختلف را اجرایی خواهد کرد.

وی گفت: در این سفر چند پروژه بخش کشاورزی و چند پروژه بین بخشی در شهرستان مقصد سفر وزیر جهاد کشاورزی با حضور نماینده و فرماندار مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

عسکری عنوان کرد: در این راستا از بهره‌برداران و کشاورزان استان بوشهر دعوت می‌شود در صورت نیاز با حضور در میز ارتباطات جهاد کشاورزی گزارش‌ها و درخواست‌های احتمالی خود را ارائه کنند.

وی افزود: در میز ارتباطات مردمی علاوه بر بررسی دریافت گزارشات و درخواست‌ها به مجموعه انتقادات و پیشنهاد مراجعه کنندگان نیز پرداخته خواهد شد.

مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و پیگیری سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: با حضور وزیر جهاد کشاورزی برای اولین بار در کشور، عملیات اجرایی شهر مولد کشاورزی در شهرستان تنگستان آغاز خواهد شد.

عسکری افزود: وزیر کشاورزی در سفر استانی خود به استان بوشهر به شهرستان تنگستان به عنوان معین شهرستان‌های استان سفر می‌کند و در این راستا عملیات اجرایی پروژه‌های مختلفی از جمله شهر مولد کشاورزی، مجتمع پرورش میگو و… آغاز خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1067024

مهمترین اخبار ایران و جهان: