نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 14:08

امام جمعه شهرکرد: مجلس کیفی و نخبگانی از ضرورت‌های کشور است

امام جمعه شهرکرد بیان اینکه جنبه کیفی و کمی انتخابات هر ۲، مسئله مهمی است، گفت: امروز به شدت نیازمند مجلس کیفی و نخبگانی هستیم، مجلسی که متشکل از افراد فرهیخته، کاردان، متعهد و ریل‌گذار برای کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد گفت: دولتمردان باید تلاش مضاعفی برای رفع مشکلات به ویژه گرانی کالاهای اساسی مردم به کار گیرند.

اجازه ندهیم دشمن از مشکلات کشور سواستفاده کند

امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: هر چند مردم با تمام این مشکلات صبوری می‌کنند اما دشمن از این موقعیت سواستفاده و با تبلیغات منفی مردم را دلسرد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود دولتمردان رفع این مشکل را در راس کارها قرار دهند و خدمت به مردم را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

بخش خصوصی بازوی دولتمردان است

نکونام با اشاره به ضرورت حمایت از بخش خصوصی و گره‌گشایی از کار این بخش، تصریح کرد: بخش خصوصی بازوی دولتمردان است و دولت نمی‌تواند به تنهایی همه خدمات را به مردم ارائه دهد از همین رو می‌طلبد بی‌مهری‌ها به این بخش از بین رود.

امام جمعه شهرکرد، انتخابات را حق مردم دانست و اظهار داشت: مردم همیشه از حق خود استفاده می‌کنند و اجازه سواستفاده به دیگران را نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه جنبه کیفی و کمی انتخابات هر ۲، مسئله مهمی است، گفت: امروز به شدت نیازمند مجلس کیفی و نخبگانی هستیم، مجلسی که متشکل از افراد فرهیخته، کاردان، متعهد و ریل‌گذار برای کشور باشد.

نکونام افزود: انتخابات مجلس باید به سمتی حرکت کند که نخبگان و افراد بااستعداد وارد میدان شوند و عرصه برای حضورشان فراهم شود.

وی بیان کرد: رسانه ملی نیز پرقدرت وارد میدان شده و برای معرفی افراد برنامه در نظر گرفته شده است تا همه بتوانند با عدالت از این امکانات استفاده کنند و انتخاباتی به سلامت تمام عیار و مجلسی باکیفیت را شاهد باشیم‌.

نکونام با اشاره به شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، خاطرنشان کرد: شهید صارمی برای ترویج ارزش‌های انقلاب و آشناکردن جهان با ظلم بیگانه به افغانستان رفت و رسالت خود را به تمام معنا به پایان رساند.

ترویج ارزش‌ها، رسالت خبرنگاران است

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه رسالت خبرنگاران این است که با تمام وجود در جهت ترویج ارزش‌ها بکوشند، تصریح کرد: خبرنگاران با سختی‌های زیادی مواجه هستند و با تحمل حوادث گوناگون گزارش تهیه می‌کنند که این تلاش جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، اظهار داشت: آزادگان در مقابل شکنجه‌های بعث صبورانه ایستادند و انواع سختی‌ها را تحمل کردند تا عزت میهن اسلامی حفظ شود به همین سبب باید قدردان این افراد باشیم و اجازه ندهیم حقوقشان ضایع شود‌

نکونام ادامه داد: در جامعه ایمانی نباید دشمنی و خشونت باشد و لازم است مؤمنان همواره پشتیبان یکدیگر باشند و اجازه ندهند مشکلات جامعه بهانه‌ای برای جدایی و دشمنی شود‌.

پایان پیام/ ۵۸۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1436924

مهمترین اخبار ایران و جهان: