نیوز سیتی!
24 مرداد 1402 - 09:26

مدیریت واحد شهری در «تیمورلو» محقق شده است

تبریز- شهردار تیمورلو با اشاره به اینکه این شهرداری نوپا بوده و طی سال‌های اخیر دستاوردهای مهمی داشته است، گفت: مدیریت واحد شهری در «تیمورلو» محقق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد کاظم پور شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه شهر تیمورلو پایتخت سیر ایران است و امسال جشنواره برداشت این محصول به صورت باشکوه برگزار شد، گفت: تلاش می‌کنیم زمینه برندسازی سیر تیمورلو را فراهم سازیم.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در مدیریت شهری دارند، گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران حلقه میانی بین مسئولان و مردم بوده و تلاش می‌کنند نواقص را با هدف رفع آنها بیان سازند.

کاظم پور با اشاره به اینکه اعتماد مردم و شهروندان به شهرداری تیمورلو زمینه ساز دستاوردهای مهم در این شهر شده است، افزود: پروژه‌های مهمی در دست اقدام داریم که برخی از آنها در هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی سپس از احداث پارک بزرگ این شهر خبر داد و گفت: ظرفیت آب استخر این پارک به تنهایی ۱۲ هزار متر مکعب است که کارکرد در مدیریت بحران نیز خواهد داشت.

شهردار تیمورلو از آغاز عملیات اجرایی آسفالت معابر شهر تیمورلو خبر داد و گفت: آسفالت ریزی بلوار ورودی شهر که یکی از معابر اصلی شهر است به صورت مکانیزه شروع شد.

مدیریت واحد شهری در «تیمورلو» محقق شده است

کاظم پور ادامه داد: شهرداری تیمورلو در نظر دارد با در نظر گرفتن اولویت‌ها نسبت به عملیات آسفالت معابر اصلی شهر، خیابان‌ها و کوچه‌های فرعی و لکه گیری اقدام کند.

وی از زیباسازی و پیاده رو سازی در این شهر خبرداد و گفت: همچنین این شهرداری به تملک و آزادسازی توجه ویژه ای دارد و هم اکنون ۴ مصالحه و تملک انجام شده که آماده تخریب و نخاله برداری هستیم.

پایتخت سیر ایران آب ندارد

رئیس شورای شهر تیمورلو نیز در این جلسه با اشاره به کمبود آب شرب در این شهر گفت: تیمورلو به عنوان پایتخت سیر ایران آب ندارد و مردم با مشکلات جدی روبه رو هستند.

علیرضا بشیری با بیان اینکه شاهد کمبود آب شرب و قطعی یا افت فشار آب در تیمورلو هستیم، اظهار داشت: با توجه به قطعی آب زرینه رود و استفاده از پمپ آب تیمورلو که در حال حاضر از ۶ اینچ آن ۳ اینچ استفاده می‌شود، این امر کفاف مصرف را نمی‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1442924

مهمترین اخبار ایران و جهان: