نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 12:20

اقدامات خبیثانه سیاسی در زمینه مواد مخدر

وزیر کشور با بیان اینکه اقدامات خبیثانه سیاسی توسط مافیای جهانی در زمینه مواد مخدر وجود دارد، گفت: از کمترین کمک بین المللی در امر مبارزه با موادمخدر برخورداریم.

به گزارش خبرنگار مهر احمد وحیدی وزیر کشور در مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: به راحتی پول‌شویی مقابله با مواد مخدر انجام می‌شود. این پول‌ها کجاست و در کدام بانک‌های جهانی است؟! چگونه کسانی که ادعا دارند، کاری نمی‌کنند. این همه کنوانسیون و پروتکل و کلی نهاد اصلی و فرعی نتیجه آن چیست؟ آیا با کاهش مواد مخدر مواجه بوده‌ایم.

وی افزود: جواب شهدا و جانبازان را چه کسی می‌دهد؟! چرا ما باید همه هزینه‌ها را دهیم؟ در دنیا چه اتفاقی دارد می‌افتد و چرا کاری نمی‌شود. اعتیاد و موضوع مواد مخدر فقط پدیده اجتماعی نیست بلکه نیت و اراده‌های دیگر اقتصادی و سیاسی دارد.

وحیدی گفت: در دنیا نیت سیاسی دارند که مصرف مواد مخدر را در ایران توسعه دهند و از کمترین کمک بین المللی هم در امر مبارزه با موادمخدر برخورداریم.

وزیر کشور تاکید کرد: سیاست خبیثانه سیاسی توسط مافیای جهانی در زمینه مواد مخدر وجود دارد. تراکنش‌های اقتصادی مواد مخدر چرا در دنیا کنترل نمی‌شود؟ چرا فقط ایران باید تنها در امر مبارزه با مواد اقدام کند. این موضوعات گلایه، شک و تردید ما در مورد اقدامات بین المللی مواد مخدر است.

خبر در حال تکمیل است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1310468

مهمترین اخبار ایران و جهان: