نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 15:06

نظرسنجی از متقاضیان در مورد نحوه واریز آورده مالی مسکن زنجان

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه‌ و شهرسازی استان زنجان از بارگزاری اطلاعات واحدهای نهضت ملی مسکن شهرزنجان در آینده نزدیک در سایت اداره کل راه و شهرسازی زنجان خبر داد و اظهار کرد: این اطلاعات با هدف نظرسنجی از متقاضیان برای نحوه واریز آورده مالی در تکمیل پروژه‌ها برنامه‌ریزی شده است.

سعید شاهین‌فر معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه‌ و شهرسازی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از بارگزاری اطلاعات واحدهای نهضت ملی مسکن شهر زنجان در آینده نزدیک در سایت اداره کل راه و شهرسازی زنجان خبر داد و اظهار کرد: این اطلاعات با هدف نظرسنجی از متقاضیان برای نحوه واریز آورده مالی در تکمیل پروژه‌ها برنامه‌ریزی شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه‌ و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه اطلاعات پروژه m6 واقع درکوی زنگان شامل چندگزینه پیشنهادی هم اکنون بارگزاری و برای متقاضیان این پروژه در دسترس قرار گرفته است، افزود: اطلاعات پروژه‌های دیگر از جمله m1 و m2 هم تا پایان اردیبهشت بارگزاری خواهد شد.

وی به آماده شدن اطلاعات پروژه‌های غرب زنجان در زون A و B کوی زیتون و همچنین ارسال پیامک تکمیل آورده متقاضی برای انتخاب واحد پروژه 48 واحدی کوی فرهنگ  خبر داد و تصریح کرد: با بارگزاری این اطلاعات متقاضی انتخاب خود را در مورد نحوه واریز آورده برای تکمیل پروژه ارائه داده و سازنده نیز بر اساس آن برنامه‌ریزی تکمیل کار می‌کنند.

شاهین‌فر تاکید کرد: متولیان پروژه‌های نهضت ملی بر اساس نتایج نظر سنجی انجام شده، برای تکمیل پروژه‌ها اعلام شده اقدام و حدود دو ماه بعد از واریز برای تحویل برنامه‌ریزی خواهند کرد.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1172340

مهمترین اخبار ایران و جهان: