نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 14:36

امام جمعه سمنان: برخی تلاش دارند تا همه خدمات دولت را نادیده بگیرند

امام جمعه سمنان گفت: اقداماتی که علیه دولت آیت‌الله رئیسی انجام می‌شود و برخی تلاش دارند تا همه خدمات دولت را نادیده بگیرند، منصفانه و جوانمردانه نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان که با حضور استاندار سمنان و شماری از نمازگزاران برگزار شد، از برخی اقدامات ناجوانمردانه علیه دولت گلایه کرد.

وی تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که برخی علیه دولت آقای رئیسی جنبشی را به راه انداخته‌اند تا دولت را محکوم کنند؛ اما رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات ارزشمند خود شهادت دادند که دولت مشغول کار است و باید به آن کمک شود.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: اقداماتی که علیه دولت آیت‌الله رئیسی انجام می‌شود و برخی تلاش دارند تا همه خدمات دولت را نادیده بگیرند، منصفانه و جوانمردانه نیست.

مطیعی بیان کرد: دولت تلاش می‌کند تا کمبودها و مشکلاتی را که از گذشته باقی مانده است، رفع کند و در این راه همه باید به دولتمردان کمک کنند.

وی تصریح کرد: خدمت مسؤولان با وجود همه مسائلی که از گذشته به ارث رسیده است، ادامه دارد و البته این نافی وجود برخی مشکلات و نواقص در کشور نیست که باید رفع شود.

امام جمعه سمنان ادامه داد: ترمیم نواقص و مشکلاتی که در کشور وجود دارد، یکی از اولویت‌های جدی دولت است و در این راه اقدامات خوبی نیز صورت گرفته است.

مطیعی بیان کرد: دولت همواره شرایط را بررسی کرده و با ترمیم برخی بخش‌ها ازجمله مدیران در حال تلاش است تا اتفاقات مثبت بیشتری در کشور رخ دهد و این بازبینی و ترمیم نیروها در راستای خدمت بهتر به مردم صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: امسال انتخابات را در پیش داریم و این مسأله بسیار مهم است؛ اما در سال انتخابات، گویا برخی اقداماتی را آغاز کرده‌اند و از پشت تریبون‌ها حرف‌هایی می‌زنند که بیشتر بزرگ‌نمایی مسائل کشور و اتفاقات است.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: اینکه همه مسائل ریز موجود در کشور را هم بزرگ و علیه دولت استفاده کنیم، جوانمردانه نیست.

مطیعی ادامه داد: توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی به دولت همواره انجام شده و می‌شود؛ اما اینکه برخی با هدف‌های دیگری، دولت و مسؤولان را تخریب می‌کنند، مسأله متفاوتی است که باید بررسی شود.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1163184

مهمترین اخبار ایران و جهان: