نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 13:47

جان‌فدا| خدمت جهادی؛ مکتب «حاج قاسم»/ ارتباط با مردم تقویت می‌شود

خدمت جهادی و بی‌واسطه بدون شک در مکتب «حاج قاسم» جایگاه ویژه‌ای دارد و از این‌رو، مسؤولان استان سمنان می‌گویند: ارتباط با مردم تقویت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ارتباط مستقیم و پاسخگویی به مردم همواره یکی از اولویت‌های دولت آیت‌الله رئیسی بوده و در استان سمنان نیز پیگیری شده است.

امروز هم برنامه «میز خدمت» که نمودی از خدمت جهادی و بی‌واسطه است و بدون شک در مکتب «حاج قاسم» جایگاه ویژه‌ای دارد، در سمنان برگزار شد.

مسؤولان استان سمنان می‌گویند: ارتباط با مردم تقویت می‌شود و در همین راستا، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، معاونان استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان سمنان هم‌زمان با روز جمعه ۹ دی‌ماه ۱۴۰۱، از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در مسجد حضرت امام خمینی (ره) که میعادگاه نماز جمعه سمنان است، پاسخگوی مردم بودند.

هاشمی، استاندار سمنان همچنین گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «انقلاب اسلامی با اتکا به قدرت مردم آسیب‌ناپذیر است و کلید موفقیت و رمز پیروزی انقلاب، دهه فجر است» و ما باید همواره در طول ایام سال به‌ویژه در دهه فجر، خدمتگزار مردم باشیم.

وی ادامه داد: ایام‌الله دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین عملکرد دولت و تحقق جهاد تبیین برای آحاد اقشار مردم بوده و مدیران دستگاه‌های اجرایی لازم است تا با حضور بین مردم، تبیین و اطلاع‌رسانی عملکرد یک سال گذشته دولت سیزدهم را در دستور کار قرار دهند.

استاندار سمنان تأکید کرد: برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر سال جاری با حضور مسؤولان استان با محوریت خدمتگزاری، دیدار و تکریم مردم در سطح بخش‌ها، روستاها و مناطق محروم برگزار شود.

هاشمی گفت: ضرورت دارد تا برنامه‌های مرتبط با دهه فجر انقلاب اسلامی با محوریت مردم برگزار و کمیته‌های مرتبط با ستاد با محوریت و حضور پررنگ مردم تشکیل شود.

وی تصریح کرد: در بحث افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی در ایام‌الله دهه فجر سال جاری، گستره جامعه هدف بهره‌بردار از طرح و پروژه‌ها برای ما دارای اهمیت است.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 943640

مهمترین اخبار ایران و جهان: