نیوز سیتی!
24 مهر 1402 - 13:05

واگذاری بیش از 1000 قطعه زمین در شهرستان سراوان به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

مدیر کل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان گفت: این تعداد زمین در 11 شهرستان استان به متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی واگذار شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مصطفی بیک مداح در بازدید از پرژه های روستایی اظهار کرد:  بیش از هزار قطعه زمین در 11 شهرستان استان به متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی واگذار شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان افزود: مساحت قطعات واگذار شده بنا به ظرفیت و شرایط محیطی بین 150 تا 350 متر مربع متغیر است.

وی بیان کرد: در صورت تامین زمین در سایر شهر ها، موضوع واگذاری زمین ادامه خواهد یافت.

مدیر کل بنیاد مسکن استان گفت: بیش از 1 هزار و 600 قطعه زمین به متقاضیان مسکن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان واگذار شده است و شهرستان نگور با 6 قطعه کمترین متقاضی را داشته است.

دکتر بیک مداح ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با مشارکت فعال در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از 5 هزار واحد در حال در شهرهای استان دارد و بنا به سیاست های توسعه طرح نهضت ملی مسکن در استان در شهرهایی که زمین در مالکیت دارد ، نسبت به واگذاری آن در قالب این طرح به متقاضیان اقدام مینماید.

وی ادامه داد: تخصیص اعتبار و انعقاد قرارداد جهت پروژه های نهضت ملی مسکن از طریق بانک های ملی، ملت، تجارت، سپه، رفاه، کشاورزی صورت میگیرد .

وی در پایان پیشرفت نهضت ملی مسکن در استان را رضایت بخش و امید آفرین خواند و بر پرداخت بهنگام سهم آورده متقاضی جهت تسریع پروژه ها تاکید کرد.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539740

مهمترین اخبار ایران و جهان: