نیوز سیتی!
26 آذر 1402 - 13:23

پاکستان اجازه ندهد گروهک‌های تروریستی در خاک این کشور لانه بسازند

وزیر کشور گفت: دولت پاکستان نسبت به حراست و حفاظت از مرزهای خود اقدام کنند و اجازه ندهند؛ گروهک های تروریستی در خاک این کشور لانه بسازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمد وحیدی، وزیر کشور در جریان این بازدید ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی گفت: اینجا محلی است که چندین تن از حافظان نظم و امنیت توسط کوردلان و بزدلان عوامل استکبار، مظلومانه به شهادت رسیدند، اما با مقاومت نیروهای جان بر کف انتظامی به اهداف شوم خود دست پیدا نکردند.

وی بیان داشت: بنابر تحقیقات انجام شده، این گروهگ از مرز کشور همسایه وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده و با استفاده از موقعیت شب و شرایط جغرافیایی منطقه خود را به این مقر رسانده و اقدام به شهادت این حافظان نظم و امنیت کرده است.

وزیر کشور در ادامه از دولت پاکستان خواست: نسبت به حراست و حفاظت از مرزهای خود اقدام کنند و اجازه ندهند؛ گروهک های تروریستی در خاک این کشور لانه بسازند.

 وحیدی گفت: با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی عاملان این حادثه قطعاً به سزای اعمالشان خواهند رسید و انتقام سختی در انتطار آنان خواهد بود.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1607240

مهمترین اخبار ایران و جهان: