نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 11:59

امحای حدود ۶۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف در آبادان

آبادان - سرپرست مرکز بهداشت آبادان از معدوم‌سازی پنج هزار و ۹۴۲ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته توسط بازرسان مرکز بهداشت این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر ربیحاوی صبح امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت آبادان ضمن تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی موفق به کشف پنج هزار و ۹۴۲ کیلوگرم از انواع لبنیات، آبمیوه، کلوچه، کنسرو، مواد پروتئینی فراوری‌شده و سایر مواد غذایی غیر قابل مصرف انسانی و تاریخ گذشته در این شهرستان شدند.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: این اقلام پس از انجام مراحل قانونی و اخذ دستور مقام محترم قضائی با همکاری نیروی انتظامی معدوم‌سازی شدند.

وی با توجه به نزدیک‌شدن به مراسم پیاده‌روی اربعین بر توجه جدی شهروندان به کیفیت انواع اقلام غذایی مصرفی این ایام از جمله انواع چای، شکر و آب‌لیمو و تاکید کرد و یادآور شد: سامانه ۱۹۰ به منظور دریافت شکایات و پیشنهادات شهروندان به صورت ۲۴ ساعته فعال است و موارد مطرح‌شده در این سامانه ظرف مدت حداکثر ۷۲ ساعت توسط کارشناسان بهداشت محیط پاسخ داده می‌شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1439584

مهمترین اخبار ایران و جهان: