نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 01:06

تکمیل صد در صدی ظرفیت مراکز اقامتی شهرستان مشگین‌شهر

سرپرست فرمانداری شهرستان مشگین‌شهر گفت: در روزهای پایانی هفته قبل ظرفیت مراکز اقامتی شهرستان به صورت صد درصد تکمیل بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، شهرام محمدی اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی مطلوب در شهرستان مشگین‌شهر و به دلیل وجود جاذبه‌های متنوع طبیعی و تاریخی شاهد حضور گسترده گردشگران در این شهرستان در روزهای گرم تابستان هستیم.

وی افزود: در روزهای پایانی هفته قبل ظرفیت مراکز اقامتی شهرستان به صورت صد درصد تکمیل بود و تاسیسات گردشگری شهرستان نیز با تمام ظرفیت مشغول ارائه خدمات به گردشگران بودند.

سرپرست فرمانداری مشگین شهر تاکید کرد: ستاد خدمات سفر شهرستان فعال است و در جلسات این ستاد هماهنگی‌های لازم انجام شده است که در صورت نیاز مدارس و سالن‌های ورزشی نیز در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشگین‌شهر نیز گفت: با هماهنگی‌های انجام شده تمامی تاسیسات گردشگری شهرستان و همچنین سایر دستگاه‌های مرتبط در طول فصل تابستان آماده پذیرایی از گردشگران ورودی به شهرستان هستند.

ایمانعلی ایمانی افزود: همچنین به منظور نظارت بر کیفیت خدمات ارائه شده به گردشگران، بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری شهرستان به صورت مستمر انجام شده و تذکرات لازم به واحدهای متخلف ارائه می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1429684

مهمترین اخبار ایران و جهان: