نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 07:45

استاندار: وضعیت فعلی جامعه گویای همه مسائل است!

استاندار آذربایجان شرقی گفت: نباید صرفاً به آمار و ارقام و ارزیابی ادارت در خصوص جوانان اکتفا کرد؛ چراکه وضعیت فعلی جامعه گویای همه مسائل است و باید برای بهبود روزافزون مسائل جوانان تلاش کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم امروز در جلسه ستاد سامان‌دهی امور جوانان استان، اظهار کرد: بررسی و حل مشکلات حوزه جوانان یکی از اصلی ترین موضوعات مورد تاکید رئیس جمهور محترم است.

وی افزود: امید به آینده گفتمان اصلی مقام معظم رهبری است که در این رابطه با تقویت روحیه خودباوری و ایمان می شود کشور را به وضعیت متعالی در ابعاد مختلف رساند.

رئیس ستاد سامان‌دهی امور جوانان استان با اشاره به راهبردهای حوزه جوانان در استان گفت: در شورای فرهنگ عمومی و جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی به عنوان یکی از راهبردهای اصلی در دستور کار است که هرگز از آن عدول نخواهیم کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تقویت هویت دینی و ملی جوانان و تامین نیاز های جسمی و روحی آنها از دیگر اولویت های ستاد ساماندهی امور جوانان استان است که در این راستا مشارکت فعال با حفظ روحیه تحولی جوانان مورد تاکید است.

خرّم با اشاره به اوقات فراغت جوانان یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، تمام دستگاه ها در این موضوع دخیل شدند و به امید الهی باید شاهد تحول اساسی در غنی سازی اوقات فراغت جوانان باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی متذکر شد: نباید صرفاً به آمار و ارقام و ارزیابی ادارت در خصوص جوانان اکتفا کرد؛ چراکه وضعیت فعلی جامعه گویای همه مسائل است و باید برای بهبود روزافزون مسائل جوانان تلاش کرد.

وی گفت: در بحث تسهیلات جوانی جمعیت و وام ازدواج همیشه از بانک ها گله‌مندی داشته ایم و وضعیت فعلی قابل قبول نیست و باید اصلاح شود.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز در این جلسه با بیان اینکه مسئله تسهیل ازدواج جوانان، پیشران حل چند مشکل گره خورده جوانان است، گفت: ازدواج اصلی ترین راه حل مسئله عفاف و حجاب، کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش امید به زندگی در میان جوانان است.

وحید یامین‌پور افزود: ستاد روایت پیشرفت در سطح وزارت تشکیل شده است و موضوع اردوی راهیان پیشرفت و روایت پیشرفت را در سطح استان‌ها با هدف افزایش روحیه خودباوری، تقویت هویت ملی و آشنایی با دستاورد های انقلاب اسلامی در بحث های مختلف هسته‌ای، دفاعی و علمی در میان جوانان پیگیری خواهد کرد.

پایام پیام/
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1433140

مهمترین اخبار ایران و جهان: