نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 21:54

توزیع ۳۵۰۰ دستگاه کولر اهدایی مقام معظم رهبری به مناطق محروم جنوب

بندرعباس - دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: سه هزار و ۵۰۰ دستگاه کولرگازی اهدایی رهبرمعظم انقلاب در مناطق محروم جنوب کشور در استانهای هرمزگان، خوزستان و بوشهر توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید ضیاءالدین حزنی در آیین توزیع سه هزار و ۵۰۰ دستگاه کولرگازی اهدایی مقام معظم رهبری به مناطق محروم جنوب کشور در بندرعباس فت: در قالب طرح نسیم رحمت امروز شاهدیم که سه هزار و ۵۰۰ دستگاه کولر اهدایی حضرت آقا به مناطق محروم هرمزگان، بوشهر و خوزستان توزیع می شود.

وی افزود: مطابق این طرح قرار است از این تعداد ۲ هزار دستگاه در استان خوزستان و هزار دستگاه نیز در استان هرمزگان و ۵۰۰ دستگاه نیز در بوشهر توزیع شود.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تهیه این میزان کولر انجام پذیرفته و در حال توزیع میان خانواده‌های محروم نیازمند به وسایل سرمایشی در این سه استان هستیم.

وی تصریح کرد: سپاه تاکنون در حوزه‌های مختلف محرومیت زدایی طرح‌های زیادی بالغ بر یک میلیون و ۶۷۷ هزار طرح عمرانی و غیر عمرانی اجرا کرده است.

سردار حزنی گفت: از این میزان حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار طرح محرومین زدایی غیرعمرانی با دستور رهبر معظم انقلاب توسط سپاه انجام شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1437340

مهمترین اخبار ایران و جهان: