نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 22:13

مراسم وداع باشکوه مردم با شهید محمدرضا اسماعیلی در روستای اشکهران

مراسم معنوی وداع با شهید محمدرضا اسماعیلی با حضور گسترده مردم، مسؤولان و همکاران شهید در روستای اشکهران شهرستان ورزنه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورزنه، مراسم معنوی وداع با پیکر مطهر شهید «محمدرضا اسماعیلی» از ساعت ۲۱ الی ۲۳ برگزار و برنامه‌های تلاوت قرآن، نوحه‌خوانی، سینه‌زنی، روایت‌گری سردار فلاحت و سخنرانی سرهنگ گرامی معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان اصفهان به اجرا درآمد.

این مراسم با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، مسؤولان، خانواده‌های شهدا و همکاران شهید در حسینیه اباعبدالله الحسین(ع) روستای اشکهران شهرستان ورزنه همراه بود، به دلیل ازدحام جمعیت از ساعت‌ها قبل از شروع برنامه، در محوطه بیرونی حسینیه نیز تدارک لازم برای عاشقان شهدا مهیا و علاوه بر فضاسازی مذهبی، یک موکب به نام شهید نیز برپا شده بود.

وداع با پیکر مطهر شهید در لحظات پایانی که نشانه جایگاه و اهمیت شهدا در بین مردم است، رنگ و بوی خاصی به این مراسم بخشید و یک فضای معنوی و روحانی به وجود آورد.

شهید ستواندوم «محمدرضا اسماعیلی» از نیروهای پلیس راه استان اصفهان بود که برای انجام خدمت به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان به این استان منتقل شده بود و در روزهای پایانی ماموریت خود به درجه رفیع شهادت نایل آمد، از این شهید گرانقدر یک دختر ۳ ساله به یادگار مانده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1403740

مهمترین اخبار ایران و جهان: