نیوز سیتی!
27 اسفند 1401 - 09:39

سپاه ۱۱ مدرسه در مناطق کمتربرخوردار هرمزگان می‌سازد

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) در مناطق کمتر برخوردار و دورافتاده این استان ۱۱ مدرسه می سازد که سعی می کنیم این فضاهای آموزشی برای سال تحصیلی جدید آماده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، پاسدار اصغر صادقی صبح امروز (۲۷ اسفندماه) در تشریح این خبر، افزود امسال عملیات ساخت ۶ مدرسه یک و ۲ کلاسه به همت خیر حاج اکبر ابراهیمی در میناب (۲ مدرسه)، هشتبندی، حاجی آباد، جاسک و بشاگرد آغاز شده است.

وی اضافه کرد: سه مورد از این فضاهای آموزشی تا پایان سالجاری تحویل نوسازی مدارس می شود که سال آینده دانش آموزان بتوانند از این مدارس استفاده کنند.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهار کرد: ۲ مدرسه ۶ کلاسه نیز در بخش لیردف و جانوری شهرستان جاسک با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی درحال ساخت است.

سرهنگ صادقی ادامه داد: امروز نیز مدرسه ۲ کلاسه به همت یک خیر در یکی از روستاهای میناب کلنگ زنی شد.

وی بیان کرد: یکی از ماموریت های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بحث مدرسه سازی است که امسال توانستیم با کمک خیران جهادی این کار را در مناطق کم درآمد و محروم آغاز کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1098584

مهمترین اخبار ایران و جهان: