نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 08:52

کمبود آرد در نانوایی‌های استان تهران وجود ندارد

مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه نانوایی‌های استان تهران کمبود آرد ندارند، گفت: نانوایی‌ها براساس دستگاه‌های پی.اس.پی ارزیابی می‌شوند و برهمان اساس سهمیه در اختیارشان قرار می‌گیرد.

جبرئیل برادری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: در سطح استان تهران حدود ۹ هزار نانوایی وجود دارد که در حال رصد هستند و نانوایی‌هایی که نظام‌بند توزیع خود را انجام ندهند برخوردها به‌طور جریمه‌های مختلف انجام می‌شود.  

وی گفت: مشکلی از لحاظ کمبود سهمیه در نانوایی‌ها نداریم، نانوایی‌ها توسط دستگاه‌های پی.اس.پی ارزیابی می‌شوند و بر همان اساس سهمیه در اختیارشان قرار می‌گیرد. نظارت برروی نانوایی‌ها در استان تهران انجام شده است، در سطح شهرستان‌ها هم بازرس‌ها و هم بسیج اصناف رصد می‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران درخصوص هم‌افزایی دستگاه‌های تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر بیان کرد: جلساتی با محوریت استانداری انجام شد، در این جلسه بین تمام دستگاه‌هایی که در حوزه نظارت اقلام و محصولات اساسی تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر هستند هم‌افزایی انجام شد.

برادری ادامه داد: این هم‌افزایی باعث می‌شود که همکاری مستمری بین اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و استانداری اتفاق بیفتد تا نظارتمان را در سطح اقلام و کالاهای اساسی در سطح استان تهران تشدید کنیم تا افراد سودجو و فرصت طلب از این نوسانات و التهاباتی که وجود دارد سواستفاده نکنند این نظارت‌ها از هفته بعد شروع می‌شود و تا پایان ماه مبارک رمضان در سطح استان تهران نهادینه خواهد شد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم اگر با موضوع گران‌فروشی یا کم‌فروشی در نانوایی‌ها برخورد کردند می‌توانند از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام کنند تا رسیدگی لازم انجام شود. 

پایان پیام/۶۷٠۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1055240

مهمترین اخبار ایران و جهان: