نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 14:29

مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن از اهداف سازمان تبلیغات است

گناوه- رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه گفت: مقابله با تهاجم و شبیخون های فرهنگی دشمن از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی در برهه حساس کنونی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی محمدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گناوه به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی اظهار داشت: رسالت سازمان تبلیغات اسلامی بسط و گسترش دین و معارف اسلامی در جهان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه افزود: یکی از اهداف بلند سازمان تبلیغات اسلامی رسیدن به آن افقی است که پیامبر اکرم (ص) برای تحقق آن در ابتدای رسالت خویش به تأیید قرآن «لیظهره علی الدین کله»، جان خویش را به خطر انداخت و ثمرات جانفشانی پیامبر رحمت (ص) امروز در اقصی نقاط دنیا دیده می‌شود.

وی گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) به عنوان مبلغ دین رسالت خود را آغاز کرد و با معرفی امام و ستاره ولایت حضرت علی (ع) دین را کامل کرد و هدیه الهی را به همگان ارزانی داد.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی در برهه حساس کنونی، مقابله با تهاجم و شبیخون‌های فرهنگی دشمن است که برای خنثی سازی این حملات مرگبار و توطئه‌های مختلف دشمنان، هسته‌های فرهنگی را با محوریت مسجد و گسترش شبکه تبلیغی در صف مقدم مبارزه قرار داده است.

وی اضافه کرد: از اقدامات دیگر سازمان تبلیغات اسلامی که جامعه نیازمند و تشنه آن است زمینه سازی برای شناسایی نیروهای مؤمن و متعهد و پیدایش تشکل‌های انجمن اسلامی و نظارت بر فعالیت آنها است که گام‌های مؤثری در این زمینه برداشته‌ایم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه بیان کرد: ساختار سازمان تبلیغات اسلامی در بخش قرآنی تأیید و چاپ قرآن است که توسط دارالقرآن سازمان به نشر آن اهتمام دارد.

وی ادامه داد: بخش دیگری از فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی ساماندهی هیأت‌های مذهبی فراتر از مسئله معنوی عزاداری است چرا که باور ما بر این است که هیئت تنها منعطف به عزاداری نیست بلکه گره گشایی و دستگیری و رسیدگی به مشکلات مردم و محلات از ظرفیت‌های مهم و مؤثر هیئت است که باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام محمدی از حمایت‌های ائمه جمعه و فرماندار شهرستان گناوه در اجرای برنامه‌ها و پیشبرد اهداف سازمان تبلیغات اسلامی در این شهرستان تقدیر کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1303684

مهمترین اخبار ایران و جهان: