نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 22:38

تدارک بیش از۲۰۰جشن در کرمانشاه/استقبال از خدام رضوی برگزار می‌شود

کرمانشاه- مسئول رسانه‌ای جشن‌های زیر سایه خورشید کرمانشاه با اعلام این خبر که بیش از 200 جشن در کرمانشاه طی دهه کرامت تدارک دیده شده، گفت: استقبال از خدام رضوی برگزار می‌شود.

معین ابراهیمی مسئول رسانه‌ای جشن‌های زیر سایه خورشید استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فردا یکشنبه ۳۱ اردیبهشت کاروان خدام رضوی برای برپایی جشن‌های زیر سایه خورشید در ایام دهه کرامت وارد کرمانشاه می‌شوند.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته ساعت ۹:۳۰ صبح فردا ۳۱ اردیبهشت مراسم استقبالی با حضور جمعی از مسئولین استانی و علاقمندان به آستان ائمه در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی (ره) استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مسئول رسانه‌ای جشن‌های زیر سایه خورشید در استان کرمانشاه تصریح کرد: جشن‌های زیر سایه خورشید که هر ساله همزمان با دهه کرامت در سراسر کشور برگزار می‌شود، در سال جاری از ۱ خرداد آغاز شده و تا ۱۰ خرداد در کرمانشاه ادامه خواهد داشت.

ابراهیمی ادامه داد: بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور خادمان آستان مقدس رضوی برنامه ریزی شده که قطعاً با توجه به برنامه‌های جانبی این تعداد بالاتر نیز خواهد رفت.

وی ادامه داد: گستردگی و تنوع جشن‌ها به صورتی است که تمامی اقشار از حضور پرچم متبرک آستان علی بن موسی الرضا (ع) و خادمان بهره مند شوند.

مسئول رسانه‌ای جشن‌های زیر سایه خورشید در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از برنامه‌های تدارک دیده شده ۱۵۰ برنامه در مرکز استان و ۵۰ برنامه در شهرستان‌های استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی همچنین به برنامه عیادت از بیماران در بیمارستان‌ها، سرکشی از زندان‌ها و مراکز نظامی، تجلیل از خانواده معظم شهدا، برگزاری جشن بزرگ ولادت امام رضا (ع) و چندین پویش استانی به عنوان مهم‌ترین برنامه خدام در کرمانشاه اشاره کرد.

ابراهیمی یادآور شد: حسن ختام جشن‌های زیر سایه خورشید جشن بزرگ سلام فرمانده ۲ در ورزشگاه آزادی کرمانشاه در روز ولادت امام مهربانی‌ها خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1225840

مهمترین اخبار ایران و جهان: