نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 07:50

زیباسازی محیطی و ایجاد نشاط در کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر

بوشهر- مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر با اشاره به زیباسازی محیطی و ایجاد نشاط کتابخانه‌ها گفت: دنبال زیباسازی محیطی و ایجاد نشاط در کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر هستیم.

حیدر راهب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از تحول در وضعیت کتابخانه‌های استان خبر داد و اظهار داشت: بازطراحی و روزآمد سازی طراحی کتابخانه ها به عنوان یک اولویت و برنامه مهم در دستور کار است.

وی اضافه کرد: ما با بازطراحی و نوسازی کتابخانه ها در مناطق مختلف استان، بنا داریم که خدمات بهتر و نوینی را به مردم و جامعه هدف ارائه کنیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر ادامه داد: ساختمان و طراحی اکثر کتابخانه های استان بوشهر قدیمی هستند و نیاز به یک نوآوری در این ساختمان‌ها داریم.

وی با بیان اینکه یکی از زمینه‌های مهم برای حضور و جذب مردم بویژه جوانان، نوجوانان و کودکان به کتابخانه ها، زیباسازی محیطی و ایجاد نشاط در آن است، افزود: به دنبال بازطراحی و بروزرسانی جلوه‌های بصری در کتابخانه های عمومی استان هستیم.

راهب خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که این زیبا سازی و بروز رسانی طراحی کتابخانه ها را به طور جدی پیگیری و در سال جاری بتوانیم بخش عمده ای از کتابخانه های استان را تعمیر، تجهیز و روزآمد سازی کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1207640

مهمترین اخبار ایران و جهان: