نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 13:37

رزمایش جهادی دامپزشکی در گلستان اجرایی می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: رزمایش جهادی دامپزشکی با هدف پیش‌گیری از شیوع بیماری‌ها، انجام واکسیناسیون و معاینه در استان گلستان اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صبح امروز سیدعلی مهاجر در جلسه هماهنگی رزمایش جهادی دامپزشکی اظهار کرد: رزمایش جهادی دامپزشکی با هدف پیش‌گیری از شیوع بیماری‌ها، به‌خصوص بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، انجام واکسیناسیون، معاینه، درمان دام‌ها و سم‌پاشی دامداری‌ها در جامعه هدف محرومین، در استان گلستان اجرایی می‌شود.

وی افزود: برای تحقق اهداف مهم این رزمایش، لازم است با تشکیل کمیته برنامه‌ریزی جامعه هدف خود را شناسایی نماییم، هم‌چنین با احصا داشته‌ها و ظرفیت‌های موجود از توان همه دستگاه‌ها برای تحقق نتیجه مطلوب استفاده شود؛ قطعاً هرچه هماهنگی و هم‌افزایی در سایه رفاقت‌ها بیشتر باشد، نتیجه بهتری حاصل خواهد شد.

مهاجر با بیان اینکه نباید تصور شود این رزمایش تنها وظیفه دامپزشکی است ادامه داد: این یک عملیات مهم است که باید همه دستگاه‌های استان در آن با محوریت دامپزشکی حاضر شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: این آمادگی در همه دستگاه‌های اجرایی استان وجود دارد که نیازمند هماهنگی، برنامه‌ریزی و یک تقسیم کار درست است تا ضمن جلوگیری از اتلاف منابع و انرژی، اهداف مهم این رزمایش که جلوگیری و پیش‌گیری از شیوع بیماری‌های دامی و در نهایت سلامت جامعه است، محقق شود.

وی در انتهای مراسم اظهار کرد: کار جهادی یک کاری معنوی و بدون چشم داشت است؛ قطعا اگر همت و تلاش گروه‌های جهادی با نیت خدایی و الهی در محرومیت‌زدایی در عرصه‌های مختلف نبود، این حجم از کار برای محرومیت‌زدایی نیاز به اعتبارات سنگین دولتی داشت که مطمئنا تحقق آن بسیار دشوار بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1233340

مهمترین اخبار ایران و جهان: