نیوز سیتی!
01 دی 1401 - 00:27

ناوگان اتوبوسرانی بوشهر جوان‌تر می‌شود

بوشهر- مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر گفت: به زودی ۲۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی شهرداری این شهر افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین موسوی چهارشنبه شب در نشست بزرگداشت روز حمل و نقل با حضور شماری از اعضای شورای شهر، شهردار و مجموعه سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر اظهار کرد: هم اکنون به صورت متناوب بین ۱۸ تا ۲۳ دستگاه اتوبوس در شهر بوشهر فعالیت دارند که با رسیدن دستگاه‌های جدید شمار آنها به بیش از ۴۰ دستگاه خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر ادامه داد: نیاز شهر بوشهر به مراتب بیشتر از ۴۰ دستگاه اتوبوس است اما در شکل حمل و نقل نوین مانند تاکسی‌های اینترنتی و بی‌سیم بخشی از نیاز شهروندان تأمین شده است.

وی بیان کرد: برای تأمین مجموع ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید ۲۸ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات شهرداری و مابقی آن نیز از محل اعتبارات وزارت کشور تأمین شده است.

موسوی ادامه داد: در بخش ناوگان تاکسیرانی اکنون ۱۷۰ دستگاه تاکسی به طور متناوب در بوشهر فعال است که نیاز کامل شهر حدود ۳۰۰ دستگاه است.

وی اظهار کرد: در راستای نوسازی ناوگان تاکسیرانی مقرر شده با انتشار فراخوان و پرداخت تسهیلات مناسب ناوگان تاکسیرانی بندر بوشهر با خودروهای سمن سورن توسعه یابد.

موسوی افزود: با این حال چشم‌انداز روشنی فراروی ناوگان حمل و نقل شهرداری بوشهر وجود دارد که این رویکرد نویدبخش تأمین نیاز حداکثری شهروندان در بخش تردد درون شهری است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز گفت: فرارسیدن روز حمل و نقل فرصتی ارزشمند برای تکریم تلاش‌های بی وقفه کارکنان فعال در این حوزه است.

وحید نیک روش افزود: امید است با فعالیت و پویایی هر چه بیشتر ناوگان حمل و نقل شهرداری بندر بوشهر شاهد توسعه خدمات و رضایت شهروندان باشیم.

در حاشیه این نشست که به میزبانی خانه معلم برگزار شد، حسین حیدری شهردار بوشهر همراه با شماری از اعضای شورای شهر با اهدا شاخه‌های گل از فعالان ناوگان حمل و نقل در بوشهر تجلیل کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 925640

مهمترین اخبار ایران و جهان: